حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
رحیمیان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بناب: هیچ کس در کشور آماده عذرخواهی از مردم نیست
11 آوریل 2019 - 13:55
شناسه : 916
بازدید 82
6

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب: هیچ‌کس در کشور آماده عذرخواهی از مردم نیست به گزارش بناب پرس، محسن رحیمیان در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب با جمعی از نیروهای بازنشسته سپاه با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با انتقاد از عدم همکاری ادارات شهرستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب:

هیچ‌کس در کشور آماده عذرخواهی از مردم نیست

به گزارش بناب پرس، محسن رحیمیان در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب با جمعی از نیروهای بازنشسته سپاه با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با انتقاد از عدم همکاری ادارات شهرستان اظهار کرد: در بحث های فرهنگی با وجود مکاتبات لازم با ادارات شهرستان همکاری خوبی با شورا صورت نگرفته است.

وی رشد آمار طلاق، بیکاری و اعتیاد را نشان از عدم توجه بیشتر به معضلات فرهنگی جامعه اعلام و تصریح کرد: در بحث نیروسازی در کشور مشکل اساسی داریم و هنوز نمی دانیم فردی که می خواهد استاندار شود باید چه خصوصیات و ویژگی هایی داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر بناب تأکید کرد: تا زمانی که هرکس در هر پست و منصبی تخصص کافی نداشته باشد، آن مجموعه ناتوان بوده و زمینه بروز مشکلات را فراهم خواهد کرد.

رحیمیان یادآور شد: باید پذیرفت رسانه های دولتی توان رقابت با شبکه های اجتماعی را نداشته و باید بسیاری از راه حل ها را در این فضا دنبال کرد.

در ادامه این نشست تعطیلی چند ماهه استخر و سونای شهرداری بناب مطرح شد و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب در توضیح زمان بازگشایی و آغاز فعالیت مجدد این مجموعه گفت: شهرداری مدتی است در حال انجام تعمیرات اساسی در این استخر است ولی از تمام شهروندان و سرمایه گذاران علاقمند انتظار داریم نسبت به ورود بخش خصوصی برای احداث استخر در بناب اقدام کنند.

رحیمیان خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری نیز آماده اند نسبت به صدور رایگان پروانه استخر در سطح شهر بناب اقدام کنند و امیدواریم علاقمندان از این فرصت استفاده کرده و نسبت به احداث استخر اقدام کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب با بیان اینکه هیچ کس در کشور آماده عذرخواهی از مردم نیست، گفت: یکی از وظایف شوراهای اسلامی طبق بند ۲ ماده ۸۰ شوراها بررسی و شناخت کمبودها و نارسایی های فرهنگی در جامعه است از این رو دوره پنجم شورای اسلامی شهر تلاش می کند این بحث را دنبال کند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.