حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
راز و رمز عزت، مقاومت در برابر دشمن و بیزاری از دشمن است/ جمهوری اسلامی ایران شاه کلید موفقیت ترامپ در انتخابات آتی آمریکاست
26 جولای 2019 - 19:11
شناسه : 1622
بازدید 134
6

امام جمعه موقت بناب: راز و رمز عزت، مقاومت در برابر دشمن و بیزاری از دشمن است/ جمهوری اسلامی ایران شاه کلید موفقیت ترامپ در انتخابات آتی آمریکاست به گزارش بناب پرس، همزمان با چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور نماز جمعه این هفته شهرستان بناب بهوامامت حجت الاسلام والمسلمین سیدباقر سیدی امام […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه موقت بناب: راز و رمز عزت، مقاومت در برابر دشمن و بیزاری از دشمن است/ جمهوری اسلامی ایران شاه کلید موفقیت ترامپ در انتخابات آتی آمریکاست

به گزارش بناب پرس، همزمان با چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور نماز جمعه این هفته شهرستان بناب بهوامامت حجت الاسلام والمسلمین سیدباقر سیدی امام جمعه موقت شهرستان بناب و با حضور گسترده مردم متدین و مسئولین شهرستان اقامه شد

حجت الاسلام سیدی با اشاره به ۵ مرداد سالگرد عملیات پیروزمندانه مرصاد در سال ۶۷ شمسی گفت: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران و اعلام آتش بس، گروهک منافقین به خیال اینکه مردم از جنگ خسته شده اند با شعار از مهران تا تهران در ۳ روز سر داده و تا ۳۴ کیلومتری کرمانشاه همراه با قتل و غارت پیشروی کردند.

وی افزود: بسیجیان دلاور و رزمندگان جان برکف با مقاومت در مقابل منافقین آنها را شکست دادند و عزت ایران اسلامی را حفظ کردند؛ بنابر این راز و رمز عزّت، مقاومت در برابر دشمن، بیزاری و برائت از دشمن و تسلیم نشدن در مقابل دشمن است.

خطیب موقت جمعه در ادامه گفت: راه و روش همه انبیاء الهی مبارزه با طاغوت، مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی است که امروز طاغوت و استکبار رئیس جمهور آمریکاست.

حجت الاسلام سیدی با اشاره به روایتی از شیخ صدوق اظهار کرد: در ۸ چیز اگر انسان تحقیر شود باید خود را ملامت و سرزنش کند که یکی از آنها این است که از دشمن طلب خیر کند و توقع خیر از دشمن داشته باشد در حالیکه دشمن هیچ وقت صلاح و خیر کسی را نمی خواهد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: استکبار جهانی با تحریم های ظالمانه همه جانبه و فشارهای مضاعف در صدد این است که ایران را مجدداً پای میز مذاکره بکشاند، متأسفانه در داخل هم برخی افراد سست عنصر و ضعیف الایمان مطرح می کنند که آمریکا بدنبال مذاکره است؛ آنچه امروز به عنوان مذاکره مطرح می شود روی دیگر سکه همان تسلیم شدن است.

دکتر سیدی با اذعان به اینکهآمریکا به دنبال مذاکره در مورد مسائل پیش پا افتاده نیست بلکه به دنبال مذاکره در مورد ناموس نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هیچ انسان عاقلی و غیرتمندی بر ناموس خود مذاکره نمی کند.

امام جمعه موقت بناب به گزارش CNN آمریکا اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا در طول یک هفته ۶۱ دروغ گفته است، رئیس جمهوری که ۶۱ دروغ بگوید، چرا با او مذاکره کنیم و به او تمایل پیدا کنیم؟

وی تاکید کرد: امروز فناوری هسته ای و اقتدار موشکی ایران استخوان در گلوی دشمن و خار در چشم آمریکا شده است و نمی توانند ایران هسته ای و ایران موشکی را تحمل کنند.

حجت الاسلام سیدی بنابی همچنین تصریح کرد: تمام دغدغه ترامپ انتخابات دور بعدی ریاست جمهوری است، ایران شاه کلید موفقیت او در انتخابات آمریکاست، زیرا به قول خودشان سرنوشت آمریکا در ایران مشخص می شود.

وی با بیان اینکه مقاومت و تسلیم هر دو هزینه دارد، تصریح کرد: هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر و بالاتر از مقاومت است. دشمنی که اهل حیله و کذب است و به هیچ چیز پایبند نیست و اصرار دارد که ایران را پای میز مذاکره بکشاند، به دشمن باید سوء ظن کرد، نباید با حسن ظن به دشمن نگاه کرد.

وی در پایان ضمن تذکر به پیروی از غرب گفت: منطق اسلام فاصله گرفتن از دشمن در همه زمینه هاست، حتی در لباس پوشیدن، غذا خوردن، راه رفتن که این شیوه تبلیغ دشمن است، خدای ناکرده انسان با نزدیک شده به دشمن، دشمن خدا شود، دشمن پیامبر و ائمه علیهم السلام بشود. در تمام زمینه ها گفته اند از دشمن فاصله بگیرید و خودتان را به دشمن تشبیه نکنید.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.