حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
 دیدار جمعی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا شهرستان بناب با آیت الله عبدالمجید باقری بنابی
12 نوامبر 2020 - 22:36
شناسه : 5915
بازدید 60
5

فتحی فرماندار شهرستان بناب به همراه دکتر نیرپور رئیس شبکه بهداشت و درمان، دکتر رضایی رئیس بیمارستان امام (ره) و خانبابایی رئیس اداره صمت، صبح امروز با حضور در حوزه علمیه بناب با آیت الله باقری بنابی مدیر این حوزه دیدار و در مورد آخرین وضعیت کرونا در شهرستان و اقدامات ستاد کرونا با وی […]

ارسال توسط :
پ
پ

فتحی فرماندار شهرستان بناب به همراه دکتر نیرپور رئیس شبکه بهداشت و درمان، دکتر رضایی رئیس بیمارستان امام (ره) و خانبابایی رئیس اداره صمت، صبح امروز با حضور در حوزه علمیه بناب با آیت الله باقری بنابی مدیر این حوزه دیدار و در مورد آخرین وضعیت کرونا در شهرستان و اقدامات ستاد کرونا با وی گفتگو کردند.

به گزارش بناب پرس، در ابتدای این جلسه دکتر نیرپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در شهرستان و بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار داشت: از مهرماه امسال تاکنون سیر صعودی کرونا در شهرستان فوق العاده خطرناک است، و تنها راه برون رفت از این بحران اجرای سخت گیرانه محدودیت های کرونایی است.

وی با برشمردن خدمات کادر درمان شهرستان بناب به کمبود شدید نیروی انسانی در بیمارستان اشاره کرد، و گفت: نیروی انسانی به شدت فرسوده شده اند، بطوری که نزدیک ۱۹۶ نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند و تقریبا اکثر نیروی انسانی بیمارستان اعم از پزشک، پرستار، نیروهای خدماتی و … به دلایل مختلف خستگی جسمی و روحی و غم از دست دادن عزیزان شان با افت روحیه مواجه هستند.

شهریار فتحی فرماندار شهرستان بناب نیز در این جلسه با بیان اقدامات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، عملکرد کادر درمان بیمارستان را مطلوب ارزیابی کرد، و اظهار داشت: متاسفانه در یک ماه اخیر آمار مبتلایان کرونا و مرگ و میر سیر صعودی بخود گرفته و این امر باعث خستگی مفرط کادر درمان شده است.

وی ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم، عنوان کرد: طی بازدیدی که در حضور همکاران ستاد کرونا از سطح شهر داشتیم، از اغلب همشهریان که ماسک نداشتند وقتی می پرسیدی چرا از ماسک استفاده نمی کنی، پاسخ می داد که من اعتقادی به ماسک ندارم؛ در حالیکه ماسک زدن یک بحث علمی است و هیچ ارتباطی به اعتقاد ندارد.

فرماندار شهرستان بناب در پاسخ به گلایه اصحاب رسانه مبنی بر عدم دعوت خبرنگاران به جلسات ستاد کرونا اظهار داشت: جلسه ای که اخیرا با حضور همکاران در بیمارستان داشتیم، هدف حضور مدیران در بیمارستان و بازدید از وضعیت کرونا و فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی در بین همشهریان بود.

فتحی با بیان اینکه مسئولان شهرستان در طول ۹ ماه درگیری کروناویروس، برای فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل ها در بین مردم تمام توان خود را بکار برده است، گفت: از علما و مدیریت حوزه علمیه استدعا دارد با توجه به جایگاه معنوی که در بین مردم دارند نسبت به فرهنگ سازی رعایت پروتکل ها در بین مردم ستاد کرونا را بیش از پیش یاری نمایند.

آیت الله باقری بنابی مدیر حوزه علمیه بناب در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات اعضای ستاد مبارزه با کرونا و کادر درمان شهرستان، گفت: حوزه علمیه بناب نیز تمام برنامه علمی و تربیتی خود را بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا تنظیم و اجرا می کند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه برای کمک رسانی به این ستاد کماکان در خدمت همنوعان خود خواهد بود، گفت: حوزه علمیه اعم از خواهران و برادران از ابتدای شیوع کرونا در کنار سایر نیروهای جهادی در قالب ۹ اکیپ جداگانه به امور ضدعفونی، گندزدایی، کمک های مومنانه، تغسیل و تدفین اموات کرونایی پرداخته است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.