حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دیدار اعضای شورای اداری شهرستان بناب با امام جمعه همزمان با اولین روز هفته دولت + تصاویر
24 آگوست 2019 - 19:47
شناسه : 1915
بازدید 82
3

امام جمعه بناب: تمام رفتار و حرکات مسئولین باید گویای این باشد که این مسئول نظام جمهوری اسلامی است صبح امروز همزمان با اولین روز هفته دولت، مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان بناب با حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی امام جمعه شهرستان دیدار کردند به گزارش بناب پرس، امام جمعه بناب در این دیدار […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب: تمام رفتار و حرکات مسئولین باید گویای این باشد که این مسئول نظام جمهوری اسلامی است

صبح امروز همزمان با اولین روز هفته دولت، مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان بناب با حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی امام جمعه شهرستان دیدار کردند


به گزارش بناب پرس، امام جمعه بناب در این دیدار با عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و دکتر باهنر و عرض تبریک هفته دولت اظهار داشت: این نظام، نظام اسلامی است و تمام مسئولان به عنوان کارگزاران آن باید تمام تلاش شان خدمت به مردم و خدمتگزاری به مردم باشد.
وی افزود: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید الگوی علمی و عملی این نظام باشند و تمام حرکات و سکنات اعم از رفتار، گفتار و کردارشان گویای این باشد که این مسئول جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با بیان اینکه دولت های دیگر برای کسب قدرت و پول تشکیل می شوند، تصریح کرد: در حالیکه نظام جمهوری اسلامی متفاوت با سایر حکومت هاست و با هدف خدمتگزاری به مردم تشکیل می شود.
امام جمعه بناب در پایان یادآور شد: اقتدار و عزت ایران اسلامی به اوج خود رسیده است، چرا که قدرت های جهانی برای دیدار و صحبت با رهبر شما واسطه ها برای ایران می فرستند و این نعمت بزرگی است که باید ارج نهاده و آن را قدر بدانیم.
در ابتدای این دیدار امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب ضمن تبریک هفته دولت و درود و سلام به شهیدان رجایی و باهنر هدف از این دیدار را تجدید پیمان با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی عنوان گفت: اقدامات و خدمات انجام گرفته دولت در این ایام باید باستحضار مردم شریف رسانده شود، چرا که خدمتگزاری به مردم توفیقی است که نصیب مسئولین شده است.

وی افزود: جایگاه مسئولین خدمتگزاری به مردم بوده و این یک افتخار است، چونکه پشتوانه اصلی دولت مردم و حمایت مردم از مسئولین است و لازمه آن ارتباط تنگاتنگ مسئولین با مردم است.
فرماندار بناب با تاکید بر اینکه تنها نقطه قوتی که می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند ارتباط با مردم است، تصریح کرد: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب تنها عاملی که موجب شد در برابر تمامی تحریم و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمن دوام بیاوریم همین ارتباط با مردم است.

وی با اذعان بر اینکه هدف دشمنان خدشه دار کردن ارتباط مردم با مسئولان است، گفت: مردم و مسئولان باید در برابر این توطئه هوشیار باشند و مردم با صبر و حوصله بیشتر دولت را حمایت کنند و این امر مسئولیت را سنگین تر می کند که اجازه ندهیم بین مردم و مسئولین فاصله انداخته شود.
مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از تمام ظرفیت های خود جهت عمل به شعار سال یعنی رونق تولید استفاده می کند، خاطرنشان کرد: با وجود تمامی تحریم ها و فشارهای سیاسی سعی کرده ایم تا حد امکان موانع تولید را در این شهرستان کاهش دهیم.

رفیعی اضافه کرد: با وجود تحریم های نفتی که خوشیختانه باعث عدم وابستگی به نفت شد، در این شهرستان در ۵ ماهه نخست سال جاری حدود ۸۷ میلیون دلار صادرات در گمرک شهرستان به ثبت رسیده است که در مدت زمان مشابه سال قبل این عدد ۳۷ میلیون دلار بود که انتظار داریم تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیون دلار صادرات داشته باشیم و این در حالی است که در دو سال گذشته در کل ۱۱۰ میلیون دلار در بناب صاردات داشتیم.
فرماندار بناب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: حضرت آقا با توجه به رهنمودهایی که در این بیانیه فرمودند اگر مسئولین در راستای گام دوم حرکت کنند بحول قوه الهی به یک قدرت جهانی تبدیل شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه ای برای ظهور حجت الهی باشد.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.