حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دور چهارم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری آغاز شد
30 مارس 2020 - 12:49
شناسه : 3791
بازدید 63
5

مدیران مسئول پایگاه‌های خبری سراسر کشور تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند فرم‌‌ خوداظهاری رتبه‌بندی دور چهارم را برای دبیرخانه کمیته رتبه‌بندی ارسال کنند. به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دور چهارم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری با انتشار فرم‌ خود اظهاری آغاز […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیران مسئول پایگاه‌های خبری سراسر کشور تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند فرم‌‌ خوداظهاری رتبه‌بندی دور چهارم را برای دبیرخانه کمیته رتبه‌بندی ارسال کنند.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دور چهارم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری با انتشار فرم‌ خود اظهاری آغاز شد. 

بنا بر تصمیم اعضای کمیته رتبه بندی، مدیران مسئول پایگاه‌های خبری تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند فرم‌ خوداظهاری را بر اساس شیوه‌نامه اعلامی تکمیل و اضافه کردن مستندات به نشانی الکترونیک دبیرخانه کمیته رتبه‌بندی ارسال کنند. 

بر این اساس، پایگاه‌های خبری متقاضی رتبه‌بندی می‌توانند فایل اکسل ضمیمه شده را دانلود و پس از تکمیل آن حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه به نشانیrotbehbandi4@gmail.com ارسال کنند.

بنا بر شیوه‌نامه رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری، شرکت کنندگان باید مستندات هر بند را در فایل مذکور ثبت کنند تا امتیاز مربوط به این بخش برای آنها ثبت شود.

دور چهارم رتبه بندی پایگاه‌های خبری در بازه زمانی یکساله و بر اساس عملکرد پایگاه‌های خبری در سال ۹۸ انجام می‌شود.

فرم خوداظهاری چهارمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری را در فایل پیوست ملاحظه فرمایید.

فرم خود اظهاری دوره چهارم

فرم‌ خود اظهاری دوره چهارم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.