حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دورهمی های مجازی با طعم کلاهبرداری در بناب
17 می 2024 - 18:36
شناسه : 17950
بازدید 71
1
مدتی است دورهمی های مجازی توسط برخی پیج های اینستاگرامی به صورت جذب اسپانسر و افزایش فالور در شهرستان بناب داغ شده و روز به روز برگزاری این دورهمی ها بیشتر و بیشتر می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

بناب – پایگاه خبری بناب پرس؛ در راستای حمایت از منافع عمومی مردم چند نقطه مهم را در این خصوص به اطلاع مردم می رساند:

با بررسی های میدانی مشخص شده است برگزار کننده این دورهمی ها با تبلیغ دورهمی های خود به صنف ها و صاحبان پیج های اینستاگرامی، مبلغی بالای ۱۰۰ میلیون تومان جمع آوری کرده و با ایجاد رقابتی کور، پول های هنگفتی به جیب می زنند.

یکی از اسپانسرهای این دورهمی ها در گفتگو با این رسانه، گفت: از من ۲ میلیون پول گرفته اند که مرا در این دورهمی مشارکت داده و پیج من را در لیست فالورهای خود قرار دهند تا از این طریق من ممبر جذب کنم، متاسفانه در اقدامی ناشایست ممبر فیک به پیج من زدند و در قرعه کشی نیز صرفا به چند پیج نامشخص و از پیش تعیین شده جایزه دادند.

این دورهمی ها اخیرا با اعتراض شدید شرکت کنندگان همراه شده و از این رسانه درخواست دارند با ورود به این موضوع جلوی رانت و کلاهبرداری برخی افراد سودجو گرفته شود.

روال این دورهمی ها بدین شکل است که تعدادی پیج را در لیست دنبال شوندگان خود قرار می دهند و از هرکدام مبلغی دریافت می کنند، و از مردم می خواهند با فالو کردن این لیست در قرعه کشی چند عدد گوشی و خیلی لوازم دیگر شرکت کنند.

در کمال تاسف برخی از این برگزارکنندگان دورهمی با صحنه سازی از جوایز متعدد با فریب مردم، اسپانسرها را به حضور در این دورهمی دعوت می کنند.

جالب اینجاست که متولیان این دورهمی با برگزاری قرعه کشی نمادین و دروغین این قضیه را به خاتمه می رسانند. گفته شده است جوایز نفیس نمایشی به نفرات خودی دورهمی تعلق گرفته و صرفا با دادن چند جایزه ناچیز افکار عمومی را اینگونه فریب می دهند.

در خاتمه از مردم عزیز به خصوص از مدیران پیج های صنفی خواهشمندیم به اینگونه پیج ها اعتماد نکرده و هزینه صرف نکنند، اگر قرار بر برگزاری اینگونه رقابت ها باشد پیج های رسمی و خبری که مجوز فعالیت دارند با حضور دستگاه های نظارتی اینکار را می کنند.

متذکر می شویم اگر مورد دیگری از این دورهمی های دروغین در فضای مجازی دیده شود، متولیان آن از طریق این رسانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17950

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.