حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دهیاران خودشان کارهای روستاها را به شدت پیگیری کنند/ مسئولان کارها را در جلسات توجیه نکنند و برای اجرای کارها زمان بندی کنند
28 ژوئن 2020 - 10:57
شناسه : 4845
بازدید 75
3

دهیاران خودشان کارهای روستاها را به شدت پیگیری کنند/ مسئولان کارها را در جلسات توجیه نکنند و برای اجرای کارها زمان بندی کنند به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاها با بیان اینکه تجربه نشان داده است که در سیستم اداری […]

ارسال توسط :
پ
پ

دهیاران خودشان کارهای روستاها را به شدت پیگیری کنند/ مسئولان کارها را در جلسات توجیه نکنند و برای اجرای کارها زمان بندی کنند

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاها با بیان اینکه تجربه نشان داده است که در سیستم اداری کشور ما کارها با پیگیری نتیجه می دهد، گفت: دهیاران و شوراها پیگیری های منطقی و معقولانه خود را به شدت ادامه دهند.

وی افزود: دهیاران برای انجام برخی کارها خودشان ورود کنند، چرا که اینها از اختیارات دهیاران است، با توجه به اینکه الان برخی از دهیاران را نمی شناسم، معلوم است که پیگیر کارهایشان از بنده یا بخشدار نیستند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از مسئولان شهرستان خواست: کارها را در جلسات توجیه نکنند بلکه بر اساس اعلام زمان بندی کوتاه مدت، میان مدت یا بلند مدت به سرانجام برسانند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه در مورد آب شرب در شهرستان بناب با مشکل جدی مواجه هستیم، اظهار داشت: طی مذاکره ای که با وزیر نیروز داشتیم، بنا شد آب مصرفی نیروگاه را گرفته و به آب شرب اضافه نماییم و آب نیروگاه از جای دیگر تامین شود.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: سه یا چهار چاه آب شیرین آماده شود که هم برای جبران کمبود آب شرب و هم برای روز مبادا یا احیانا اگر روزی آب زرینه رود قطع شود، با مشکل کم آبی مواجه نشویم.

نماینده بناب با اعلام اینکه سرانه مصرف آب شهرستان بناب ۲۴۰ لیتر در روز است، تاکید کرد: با توجه به مصرف بیشتر آب، برای جلوگیری از قطعی آب باید در مصرف آن صرفه جویی کنیم، که از اینرو چند انشعاب بزرگ را قطع کردیم و دهیاران نیز انشعابات متخلف را قطع یا گزارش کنند.

وی با اشاره به موضوع آسفالت روستایی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم تصویب و حذف قیر رایگان، در مجلس در صدد هستیم که تخصیص قیر رایگان تصویب شود و در صورت عدم تصویب باید اعتبار برای این منظور تخصیص داده شود.

نماینده مردم بناب تصریح کرد: در خصوص مسائل آموزشی، درمانی و ورزشی اگر دهیاران محترم ۵۰% کارها را پیش ببرند، ۵۰% مابقی را نیز ما کمک خواهیم کرد؛ این بدان منظور است که دهیاران خودشان نیز فعال باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی استفاده از ظرفیت خیرین در روستاها و شهر در مسائل مطرح شده توسط دهیاران و شوراها را خواستار شد و افزود: در این راستا لازم است مجمع خیرین در روستاها راه اندازی شوند.

این نماینده مجلس به مشکل آنتن دهی تلفن های همراه و اینترنت و همچنین مشکل تیرهای برق در روستاها اشاره کرد و گفت: برای حل مشکل آنتن با آقای جهرمی مذاکره شده و پیگیر هستیم و برای جابجایی تیرهای برق با هماهنگی اداره برق شهرستان تعدادشان را جهت جذب اعتبار برای ما اعلام کنید.

وی در خاتمه به تداوم برگزاری این جلسات بصورت ماهانه و با حضور دهیاران، روسای شوراها و مسئولین شهرستان تاکید کرد

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.