حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دعوت امام جمعه بناب از آحاد مختلف مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند
29 فوریه 2024 - 20:17
شناسه : 16990
بازدید 89
3
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مصطفی باقری بنابی از آحاد مختلف مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

بناب پایگاه خبری بناب پرس؛ در پیام دعوت امام جمعه بناب برای حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند آمده است:

الحمدالله ملت شریف و نجیب ایران ۴۵ سال است با اقتدار و شجاعت در راستای حفظ آرمان‌های نظام و عزت ایران اسلامی با حضور پرشور در عرصه های مختلف دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید و مایوس کرده است.

ملت بزرگ و سرافراز شهرستان بناب!

بطوری که مقام عظمای ولایت رهبری فرمودند: انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است. ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین کننده کشور حضور دارند کشور را نجات دادیم و پیش بردیم. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. هر کسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند.

یقینا شما مردم شریف در شرایط خطیر کنونی کشور با تاسی از وصیت حضرت امام (رض) و تبعیت از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را که با ایجاد جنگ روانی تلاش می‌کنند شما را نسبت به انتخابات بی تفاوت کرده و رای دادن دلسرد نمایند نقش بر آب کرده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام اسلامی خواهید زد.

یقین بدانید این نظام خون بهای عاشوراست نباید با عدم رای دادن وارد میدان دشمن شده دشمنان را شاد کنیم و امام زمان (عج) را غمگین نماییم باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دشمنان نظام را ناامید و مایوس کنیم. ان‌شاءالله

مصطفی باقری بنابی ـ امام جمعه بناب

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=16990

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.