حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دستگیری ۴ سارق حرفه ای در بناب
30 می 2022 - 6:43
شناسه : 11378
بازدید 86
3

فرمانده انتظامی بناب از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره سرقت خبر داد. به گزارش بناب پرس، سهراب شفقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق و لوازم داخل خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی بناب از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سهراب شفقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق و لوازم داخل خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شیوه‌های پلیسی چهار نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان به ۱۵ فقره سرقت شامل ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی، چهار فقره سرقت سیم برق و دو فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان #بناب با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف شد بیان داشت: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی مالباختگان  به آنها تحویل خواهد شد.

شفقی با بیان این مطلب که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان درخواست کرد: هرگونه فعالیت مشکوک افراد و مجرمان را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.