حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دستگیری ۴ سارق با ۱۰ فقره سرقت در بناب
22 اکتبر 2019 - 17:26
شناسه : 2451
بازدید 136
5

دستگیری ۴ سارق با ۱۰ فقره سرقت در بناب به گزارش بناب پرس، فرمانده انتظامی بناب از شناسایی و دستگيري ۴ سارق سيم كابل برق و خانه باغ خبر داد و گفت: مقادیری اموال مسروقه از اين متهمان كشف شد.  سرهنگ سهراب شفقی در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت سيم كابل برق […]

ارسال توسط :
پ
پ

دستگیری ۴ سارق با ۱۰ فقره سرقت در بناب

شفقی فرمانده نیروی انتظامی بناب

به گزارش بناب پرس، فرمانده انتظامی بناب از شناسایی و دستگيري ۴ سارق سيم كابل برق و خانه باغ خبر داد و گفت: مقادیری اموال مسروقه از اين متهمان كشف شد. 

سرهنگ سهراب شفقی در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت سيم كابل برق و سرقت از خانه باغ ها، تيم ويژه اي از كاركنان پليس آگاهي و انتظامی شهرستان بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند. 

وی افزود: ماموران پس از بررسي مكان سرقت هاي صورت گرفته، و با انجام يك سري اقدامات تخصصی، ۴ نفر سارق سیم کابل و خانه باغ را شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه  متهمان را دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقادير زيادي اموال مسروقه كشف شد بیان داشت : اين متهمان در بازجوئي هاي به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سيم كابل برق و ۵ فقره سرقت از خانه باغ ها اعتراف کردند كه پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.