حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
29 آگوست 2019 - 13:47
شناسه : 1954
بازدید 157
7

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در “بناب” فرمانده انتظامی بناب از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۲۳ فقره کلاهبرداری خبر داد سرهنگ “سهراب شفقی” در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری فردی در سطح شهرستان، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. […]

ارسال توسط :
پ
پ

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در “بناب”
فرمانده انتظامی بناب از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۲۳ فقره کلاهبرداری خبر داد

سرهنگ “سهراب شفقی” در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری فردی در سطح شهرستان، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای فنی و تخصصی، متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی در يك عمليات غافلگيرانه دستگیر و در بازجويي هاي به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پليسي لب به اعتراف گشوده که از ۲۳ حساب بانکی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی کرده است.
اين مقام انتظامي با بيان اینکه متهم با همدستی ۲ نفر از دوستانش اقدام به کلاهبرداری کرده، تصریح کرد:در بررسی سوابق فرد دستگیر شده مشخص شد از ۱۰ استان کشور به اتهام کلاهبراداری اینترنتی تحت تعقیب بوده است.
سرهنگ “شفقی” در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند تا در دام چنین مجرمانی گرفتار نشوند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.