حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دستگیری قاتل مادرزن در بناب
22 اکتبر 2019 - 17:05
شناسه : 2446
بازدید 81
7

دستگیری قاتل مادر زن در بناب به گزارش بناب پرس، علیرضا دهقان با اعلام این خبر گفت: هفدهم مهر ماه سال جاری، گزارش قتل یک زن در یکی از محلات بناب از مرجع انتظامی دریافت و بلافاصله با اعزام اکیپ تشخیص هویت و پزشکی قانونی و بازپرس به محل وقوع قتل، دستور شناسایی فوری متهم […]

ارسال توسط :
پ
پ

دستگیری قاتل مادر زن در بناب

به گزارش بناب پرس، علیرضا دهقان با اعلام این خبر گفت: هفدهم مهر ماه سال جاری، گزارش قتل یک زن در یکی از محلات بناب از مرجع انتظامی دریافت و بلافاصله با اعزام اکیپ تشخیص هویت و پزشکی قانونی و بازپرس به محل وقوع قتل، دستور شناسایی فوری متهم صادر شد.

وی افزود: در بررسی ها مشاهده شد که طلاجات مقتوله نیز به سرقت رفته است و با بررسی دوربین مداربسته و سایر قرائن، داماد مقتوله به عنوان مظنون مورد تحقیق قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مظنون در اظهارات خویش نزد پلیس آگاهی به ارتکاب قتل عمدی مادر زنش و ربودن طلاجات اعترافات کرده و علت و انگیزه قتل را مطالبه وجه از مقتوله و مقاومت وی عنوان کرد.

دهقان خاطرنشان کرد: در حال حاضر متهم با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده و پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.