حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دستگیری سارقان حرفه ای در بناب
27 ژانویه 2020 - 21:32
شناسه : 3354
بازدید 79
5

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از دستگیری ۶ سارق حرفه ای و کشف ۱۴ فقره سرقت خبرداد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشريح اين خبر گفت: طرح مبارزه با سرقت در جهت پیشگیری و کنترل جرایم به ویژه سرقت در دستور کار پليس شهرستان قرار گرفت. وي افزود:در ۴۸ساعت گذشته با انجام تحقیقات […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از دستگیری ۶ سارق حرفه ای و کشف ۱۴ فقره سرقت خبرداد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشريح اين خبر گفت: طرح مبارزه با سرقت در جهت پیشگیری و کنترل جرایم به ویژه سرقت در دستور کار پليس شهرستان قرار گرفت.

وي افزود:در ۴۸ساعت گذشته با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت و فعال نمودن گشت های محسوس و نامحسوس ۶ سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال شدند.

سرهنگ شفقی ادامه داد: در بازجویی های فنی متهمان به ۱۴ فقره سرقت شامل ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و خانه باع ها، ۳ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق، ۲ فقره سرقت احشام اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقادير زيادي اموال مسروقه كشف شد بیان داشت : اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی طی صورتجلسه به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ شفقی با بیان اينكه متهمان پس تكميل پرونده به مرجع قضائي معرفی شدند،از شهروندان خواست:ضمن تجهیز اماکن و تاسیسات به دور بین مداربسته و دزدگیر،هرگونه اخبار در خصوص موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.