حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دستگیری سارقان حرفه ای با ۷ فقره سرقت در بناب
11 جولای 2019 - 15:44
شناسه : 1535
بازدید 137
5

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای قطعات خودرویی ای با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرویی در شهرستان بناب، تیمی از ماموران نیروی انتظامی کلانتری ۱۱ شناسایی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای قطعات خودرویی ای با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرویی در شهرستان بناب، تیمی از ماموران نیروی انتظامی کلانتری ۱۱ شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به سارقانی سابقه دار با هویت معلوم مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این افراد در سرقت ها، متهمان را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و از محل اختفای آن ها مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

سرهنگ شفقی ادامه داد: در بازجویی های به عمل آمده متهمان با ادله پلیسی به ۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد، از همشهریان خواست توصیه های پلیس را در جهت پیشگیری از وقوع سرقت ها جدی گرفته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.