حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دستگيري سارقان کش روزن زرگري ها در مراغه
24 می 2024 - 11:13
شناسه : 18012
بازدید 51
2
جانشین انتظامی مراغه خبر داد: جانشين انتظامي مراغه از دستگيري ۲ سارق کش روزن زرگري هاي مراغه وعجب شير به ارزش بيش از ۵ ميليارد ريال خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، سرهنگ مستجاب فتحي در اين خصوص، اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت بصورت کش روزني از  يکي اززرگري هاي شهرستان مراغه  موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان  قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پليس آگاهي با انجام اقدامات علمي و فني، موفق شدند ۲ سارق که يک نفرآقا بهمراه خواهرش از استان هاي همجوار بوده ودر شهرستان هاي همجوار نيز به همين روش کش رو زني اقدام به سرقت از زرگريها مي نمودند، را شناسايي و دستگير کنند.

اين مقام انتظامي اظهارداشت: متهمان دستگير شده در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، به کش روي از يک زرگري در مراغه و يک زرگري در شهرستان عجب شير اعتراف کردند.

سرهنگ فتحي با بيان اينکه ارزش اموال مسروقه کش روي بيش از ۵ ميليارد ريال برآورد شده است،تصريح کرد: سارقان بعد از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

جانشين انتظامي شهرستان مراغه در پايان در خصوص نصب دوربينهاي مداربسته و ديگر عوامل بازدارنده براي پيشگيري از سرقت،تاکيدکرد.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=18012

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.