حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
در دیار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر بناب بمناسبت روز شوراها مطرح شد
29 آوریل 2019 - 23:58
شناسه : 1086
بازدید 117
5

صحرایی رئیس شورای اسلامی شهر بناب: برگزاری جشن صدمین سال تاسیس شهرداری بناب/ برخی مسئولین تعامل لازم با شوراها را ندارد/ در کنار نقدها نیازمند حمایت و دلگرمی مردم هستیم. به گزارش بناب پرس، رئیس شورای شهر بناب، امروز در دیدار مردمی اعضای شورای شهر در جمع اقشار مختلف مردم به مناسبت ۹ اردیبهشت و […]

ارسال توسط :
پ
پ

صحرایی رئیس شورای اسلامی شهر بناب:

برگزاری جشن صدمین سال تاسیس شهرداری بناب/ برخی مسئولین تعامل لازم با شوراها را ندارد/ در کنار نقدها نیازمند حمایت و دلگرمی مردم هستیم.

به گزارش بناب پرس، رئیس شورای شهر بناب، امروز در دیدار مردمی اعضای شورای شهر در جمع اقشار مختلف مردم به مناسبت ۹ اردیبهشت و روز شوراها، ضمن تبیین جایگاه شوراها در رسیدگی و حل نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، عمرانی و ورزشی شهرها خاطر نشان کرد، متاسفانه وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور و معیشت مردم باعث گردید شوراها در پیشبرد اهداف خود با مشکل اساسی مواجه شوند.

ولایی ضمن گلایه از عدم همکاری برخی از همشهریان در اجرای برخی پروژه های عمرانی خواستار همدلی و کمک به شورا برای آبادانی شهر شد و افزود مردم باید بدانند تمامی اعضا شورا بصورت شبانه روزی به دنبال حل کردن مشکلات و نارسایی های شهرستان هستند.

وی خاطر نشان کرد: در تعامل خوبی که با شهرداری داریم به سوی ایجاد درآمد پایدار و صرفه جویی در هزینه ها حرکت کرده ایم و در این راستا با احداث گلخانه شهرداری، امسال نزدیک به ۲ میلیارد ریال در خرید گل صرفه جویی شده است که این رقم با افزایش تولید گلخانه افزایش نیز خواهد یافت.

رئیس شورای شهر بناب در ادامه با اشاره به نارضایتی اغلب مردم از وضعیت آسفالت شهر عنوان کرد شورا و شهرداری ضمن پیگیری موضوع ایجاد کارخانه آسفالت سازی در #بناب، نسبت به تهیه و ساخت دستگاه بازیافت آسفالت نیز اقدام کرده اند که این موضوع در آینده ای نزدیک بسیاری از مشکلات شهرداری در زمینه آسفالت معابر را برطرف خواهد کرد.

وی در ادامه با تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان شهرداری به ویژه در ابتدای سال و تلاش در جهت برطرف کردن آبگرفتگی های معابر افزود، با توجه به اینکه #شهرداری_بناب در سال ۱۲۹۸ تاسیس شده است، امسال صدمین سالگرد تاسیس شهرداری بناب را جشن خواهیم گرفت.

ولایی با اشاره به برخی انتقادات به عملکرد شوراها گفت: از مردم انتظار می رود با توجه به شرایط اقتصادی شهرداری ها و امکانات موجود عملکرد شوراها را نقد کنند و با حمایت های خود باعث دلگرمی اعضای شورا شوند چرا که شورای پنجم در تلاش برای برطرف کردن مشکلات شهری از جمله رفع آبگرفتگی معابر، مسیرگشایی، ایجاد میادین و تخصیص ۴۳۹ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات کارنامه خوبی از خود بجای گذاشته است.

ولایی در پایان با اشاره به ناراحتی برخی از مسئولین از پیشبرد اهداف شورا و نیز تاخیر در افتتاح پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد هر مسئولی که در مقابل آبادانی بناب و در برابر کارهای شورا و شهرداری سنگ اندازی می کند جایگاهی در این شهر ندارد و باید متوجه باشد شورا صدای رسای مردم بناب است و نباید مسئولین از مطالبات بر حق مردم گریزان باشند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.