حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
در اولین جمعه ماه محرم؛همایش شیرخوارگان حسینی در بناب برگزار شد/ تصاویر
06 سپتامبر 2019 - 11:36
شناسه : 2032
بازدید 202
5

همایش شیرخوارگان حسینی به یاد حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین شهید کربلا با حضور بانوان زینبی به همراه کودکان شیرخواره در مصلای بناب برگزار شد. به گزارش بناب پرس در ششمین روز و اولین جمعه ماه محرم و در یک سنت دیرین همایش شیرخوارگان حسینی به یاد کوچک‌ترین شهید کربلا حضرت علی اصغر (ع) در […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش شیرخوارگان حسینی به یاد حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین شهید کربلا با حضور بانوان زینبی به همراه کودکان شیرخواره در مصلای بناب برگزار شد.

به گزارش بناب پرس در ششمین روز و اولین جمعه ماه محرم و در یک سنت دیرین همایش شیرخوارگان حسینی به یاد کوچک‌ترین شهید کربلا حضرت علی اصغر (ع) در مصلای شهرستان بناب برگزار شد.
در این همایش مادران عاشورایی با روی دست گرفتن طفلان شیرخوار خود در حالی که فرزندان خردسال و شیرخواره خود را به لباس سبز و پیشانی بندهای منقش به نام حضرت علی اصغر (ع) مزین کرده اند، برای سرباز کوچک و مظلوم کربلا اشک ماتم ریختند و سوگواری کردند.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.