حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
درخشش تیم های برنامه نویسی دانشگاه بناب در مسابقات برنامه نویسی
30 نوامبر 2019 - 19:45
شناسه : 2869
بازدید 94
5

در چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی ACM که هفتم آذرماه ۹۸ مرحله آنلاین آن برگزار گردید تیم های برنامه نویسی دانشگاه بناب توانستند رتبه های خوبی را بدست آورند. به گزارش بناب پرس، این سری از مسابقات بین المللی که هرساله برگزار می گردد یکی از مهم ترین و معتبرترین مسابقات برنامه نویسی جهان […]

ارسال توسط :
پ
پ

در چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی ACM که هفتم آذرماه ۹۸ مرحله آنلاین آن برگزار گردید تیم های برنامه نویسی دانشگاه بناب توانستند رتبه های خوبی را بدست آورند.

به گزارش بناب پرس، این سری از مسابقات بین المللی که هرساله برگزار می گردد یکی از مهم ترین و معتبرترین مسابقات برنامه نویسی جهان می باشد که تیم های شرکت کننده در این مسابقه ابتدا باید در مسابقات آنلاین حضور یابند تا جواز حضور در مسابقه حضوری را کسب نمایند.

همچنین هر دانشگاه سهمیه خاصی برای ارائه تیم در مسابقه حضوری که قرار است روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردد را دارد که میزان سهمیه دانشگاه بناب در این دوره از رقابت ها یک تیم می باشد.

در این سری از مسابقات پنج تیم دانشگاه بناب به صورت همزمان در سایت کامپیوتر دانشگاه بناب با نظارت مهندس بلال قاسمی حضور داشتند و در این رقابت که از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در حال برگزاری بود ۸ ساعت پرتلاش و نفس گیر را طی نمودند و در نهایت توانستند با کسب رتبه های ۷۲، ۱۳۹، ۱۸۱، ۲۹۰ ،۴۲۹ از بین ۵۸۲ تیم فعال جایگاه خوبی را در این سری از مسابقات بدست آورند و در نهایت تیم DuckDuckCome باحل ۵ سئوال از ۱۰ سئوال متشکل از آقایان عارف نوظهور،امیرحسین نیکخو و رضا عزیزوند به عنوان نماینده دانشگاه در مسابقات حضوری انتخاب گردیدند.

جدول امتیازات مسابقه اینترنتی : https://icpc.ir/2019/iipc/scoreboard

روابطعمومیدانشگاه_بناب

@bonabuniv

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.