حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان: اعتیاد به مواد مخدر جزو ۴ بحران جهانی
17 ژوئن 2019 - 8:15
شناسه : 1349
بازدید 94
3

اعتیاد به مواد مخدر جزو ۴ بحران جهانی به گزارش بناب پرس، رضا استادرحیمی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب که با حضور اعضای این شورا، دهیاران، هنرمندان، رؤسای هیأت های ورزشی و بهورزان برگزار شد، از سیل، زلزله، فقر و #اعتیاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

اعتیاد به مواد مخدر جزو ۴ بحران جهانی

به گزارش بناب پرس، رضا استادرحیمی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب که با حضور اعضای این شورا، دهیاران، هنرمندان، رؤسای هیأت های ورزشی و بهورزان برگزار شد، از سیل، زلزله، فقر و #اعتیاد به عنوان چهار بحران جهانی نام برد و اظهار داشت: مبارزه با بحران مواد مخدر به عنوان وظیفه برای همه ارگانها تلقی شده و باید آگاه سازی معضلات اجتماعی از جمله مواد مخدر از مقطع ابتدایی به کودکان آموزش داده شده و در مناسبت ها و اجتماعات مختلف معضلات اعتیاد برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی گفت: بعد از حمله آمریکا به افغانستان و از بین رفتن نظارت ها کشت مواد مخدر ۵۰ برابر شده و اعتیاد در کشور ما به یک بلای خانمانسوز و معضل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده است، بنابراین مقابله با آن به عزم ملی و مبارزه همه جانبه نیازمند است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی، اطلاعات و سپاه پاسداران در زمینه مبارزه با مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان افزود: ۷۰ درصد تریاک، ۶۱ درصد مرفین و ۱۷ درصد هروئین دنیا در ایران کشف می شود.

استادرحیمی در ادامه با اشاره به اینکه هر سال ۳ هزار و ۶۷۲ نفر در اثر سوء مواد مخدر در کشور جان خود را از دست می دهند، نسبت به افزایش آمار معتادان در محیط های صنعتی و کارگری هشدار داد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.