حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دادستان بناب: بمنظور کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس از فعالیت محل های اجتماعات جلوگیری بعمل آید
01 مارس 2020 - 16:38
شناسه : 3582
بازدید 82
3

دادستان بناب: بمنظور کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس از فعالیت محل های اجتماعات جلوگیری بعمل آید دادستان شهرستان بناب در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل، اطلاع رسانی شفاف در مورد کرونا ویروس را از طریق شبکه بهداشت و درمان خواستار شد و اظهار داشت: رسالت اصلی رسانه ها ارائه اخبار صریح و شفاف بدون […]

ارسال توسط :
پ
پ

دادستان بناب: بمنظور کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس از فعالیت محل های اجتماعات جلوگیری بعمل آید

دادستان شهرستان بناب در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل، اطلاع رسانی شفاف در مورد کرونا ویروس را از طریق شبکه بهداشت و درمان خواستار شد و اظهار داشت: رسالت اصلی رسانه ها ارائه اخبار صریح و شفاف بدون ایجاد جو روانی در بین مردم و انتقال اقدامات پیشگیری متولیان بهداشت در جامعه است و رسانه ها باید در انتقال پیام ها مشارکت داشته باشند.

دهقان تجمعات را عامل اصلی شیوع ویروس دانست و گفت: دستور تعطیلی کافه های سنتی و قلیان سراها صادر شده و قرار شد تا اطلاع ثانوی به هیچ عنوان چنین مراکزی فعالیت نکنند.

وی در ادامه تعطیلی فعالیت هیات های مذهبی، مجالس ترحیم، مجالس عروسی و نمازجمعه را خواستار شد و گفت: ابتدا از امام جمعه محترم شهرستان بناب بابت تعطیلی نماز جمعه این هفته تشکر می کنم و امیدوارم هیئات مذهبی نیز در این روزهای بحرانی برای پیشگیری از ابتلای شهروندان عزیز به ویروس کرونا با ارگانهای مختلف همکاری نموده و فعالیتهای خود را تعطیل نمایند.

دهقان در ادامه از تعطیلی بازار دواب و خودروی بناب خبر داد و گفت: بازار دواب و بازار خودرو بناب تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد و در خصوص بازار چهارشنبه سوری شهرستان از شهرداری محترم و نیروی انتظامی خواستاریم که از تشکیل این بازار جلوگیری شود.

دادستان بناب ضمن تشکر از سازمان های صمت و تعزیرات در بازرسی و جلوگیری از احتکار و گرانفروشی تاکید کرد: این بازرسی ها ادامه یابد و همچنین بازرسی های جدی از نانوایان نیز صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.