حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
خودکشی مادر و دختر در بناب به سرانجام نرسید
07 ژوئن 2020 - 21:04
شناسه : 4568
بازدید 78
5

فرمانده انتظامی شهرستان بناب، گفت: حضور و اقدام به موقع پلیس مانع خودکشی یک مادر و دخترش در بناب شد. به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبرگفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خانم ۳۰ ساله ای به همراه دختر بچه ۸ ساله در داخل منزل خود قصد […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان بناب، گفت: حضور و اقدام به موقع پلیس مانع خودکشی یک مادر و دخترش در بناب شد.

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبرگفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خانم ۳۰ ساله ای به همراه دختر بچه ۸ ساله در داخل منزل خود قصد خودکشی دارد بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با هماهنگی های لازم وارد منزل شده و مشاهده کردند که این خانم به همراه دختر بچه اش در اثر نشت گاز، مسموم و بیهوش شده اند که حضور  بموقع و هوشمندانه پلیس و دعوت از عوامل امدادی، با کمکهای اولیه هر دو مسموم احیا و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند که با تلاش گروه پزشکی شهرستان از مرگ حتمی نجات یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب تصریح کرد: فرد مصدوم علت خودکشی خود و بچه اش را داشتن اختلاف خانوادگی اعلام کرده است.

سرهنگ”شفقی”در پایان با بیان اینکه پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه انواع خدمات انتظامی – مشاوره ای و … به مردم می باشد، خاطر نشان کرد: خانواده و فرد نجات یافته، از اقدام به موقع و هوشیارانه پلیس تقدیر کردند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.