حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
حمام حاج فتح اله در بناب به موزه پرندگان تالاب قره قشلاق تبدیل می شود
10 می 2020 - 1:09
شناسه : 4212
بازدید 76
5

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب خبر داد: حمام حاج فتح الله به موزه پرندگان تالاب قره قشلاق تبدیل می شود. به گزارش بناب پرس، فرج بابایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۳ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت  حمام حاج فتح الله تخصیص یافته است گفت: پیمانکار […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب خبر داد: حمام حاج فتح الله به موزه پرندگان تالاب قره قشلاق تبدیل می شود.

به گزارش بناب پرس، فرج بابایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۳ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت  حمام حاج فتح الله تخصیص یافته است گفت: پیمانکار این پروژه طی مناقصه ای مشخص شده و در روزهای آینده کار مرمت را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری بناب افزود: این موزه باعث خواهد شد گونه های موجود در تالاب قره قشلاق بناب در معرض عموم قرار بگیرد و قطعا باعث رونق صنعت گردشگری و آبادانی منطقه خواهد شد.

بابایی ادامه داد: چندین مشاغل وابسته به گردشگری برای این بنای تاریخی پیشنهاد شده  است اما با توجه به پیشنهاد اداره محیط زیست و موافقت سازمان میراث فرهنگی، قرار بر این شد این بنا با مدیریت محیط زیست به موزه پرندگان تبدیل گردد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.