حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تعیین کننده خواهد بود/ انتخابات میزان قدرت و اقتدار ملی آن کشور است.
20 فوریه 2020 - 21:10
شناسه : 3461
بازدید 79
5

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تعیین کننده خواهد بود/ انتخابات میزان قدرت و اقتدار ملی آن کشور است. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز وحدت آفرین جمعه این هفته شهرستان بناب با تبریک فرارسیدن چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: مردم سرزمین […]

ارسال توسط :
پ
پ

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تعیین کننده خواهد بود/ انتخابات میزان قدرت و اقتدار ملی آن کشور است.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز وحدت آفرین جمعه این هفته شهرستان بناب با تبریک فرارسیدن چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: مردم سرزمین ایران در این ۴۱ سال امتحانات سخت و سنگین پس داده و به اثبات رسانده اند که از کمالات و شایستگی ها و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار بوده و با جان و دل نشان داده اند علیرغم همه مشکلات و نارساییها و تهدید و تحریم های برونی و سوء مدیریت های درونی حامی و مدافع اسلام و ارزشهای الهی بوده و در هیچ مقطع حساس از حمایت نظام جمهوری اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: ملت نجیب ایران در هر برهه سرنوشت ساز با حضور گرم خود خار چشم دشمن بوده و نقشه های آنان را هیچ و پوچ نموده خصوصاً در تشییع و سوگ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که به مثابه یک رفراندم بود، بنابراین حیف است این وحدت و یکپارچگی و همدلی ملی به فراموشی سپرده شود و یک عده حاشیه سازان حرفه ای برای مطامع سیاسی، گرایش های باندی این وحدت، یکپارچگی و این نعمت عظمی را به هم بزنند.

خطیب جمعه بناب با تأکید بر اینکه هیچ دولت و حاکمیتی با وجود جایگاه مستحکم مردمی و تکیه بر توده های انسانی محکوم به زوال نبوده و هیچ قدرت بزرگی نیز بدون جایگاه مردمی و بدون پشتوانه ملی بقاء و دوام نخواهد داشت، تصریح کرد: خاندان پهلوی در این کشور اگر از عقل و شعور برخوردار بودند، می توانستند با تکیه بر قدرت اسلام و با استفاده از حلاوت و حرارت مکتب تشیع و با اعتماد و پشتیبانی توده های مؤمن و جوانان برومند این سرزمین و استوانه های علمی حوزه های علمیه و علماء و آیات و با هوش سرشار نیروهای جوان دانشگاهی این کشور پهناور در برابر قدرت های استکبار و استعمارگر ایستادگی نموده و ایران را به قدرت اول منطقه و قلب منحصر بفرد پیشرفت های علمی، فنی، صنعتی و اقتصادی درآورده و در کل جهان حرف اول را بزنند و عزت دنیا و آخرت خود را رقم بزنند.

وی در ادامه متذکر شد: اما شاه و پدرش راه را بیراهه رفته و پشت بر ملت خود نمودند و با تکیه بر بیگانگان با سرکوب استعداد نخبه های جوان داخل کشور راه مستشاران غربی و آمریکاییها را به کشور هموار و پیشرفت کشور را صد سال عقب نگهداشته و ایران چشم و چراغ خاورمیانه را ژندارم منطقه و پایگاه و پادگان استکبار و حیات خلوت شیطان بزرگ درآوردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال که مصادف با اربعین سردار عظیم الشأن حاج قاسم سلیمانی نیز هست، تعیین کننده و سرنوشت ساز خواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوقهای رأی اظهار داشت: نقش شرکت در انتخابات را نمی توان دست کم گرفت، چرا که قدرت و اقتدار مملکت رأی و حضور حداکثری مردم است و انتخابات در توان و اقتدار کشور حرف اول را می زند و نقش قوای نظامی و امنیتی و ابزارهای مدرن دفاعی و جنگی در رتبه بعدی است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) که مجلس در رأس امور است و میزان رأی مردم است، گفت: رمز بسیار عمیق و مطلب سرنوشت ساز است یعنی حکومتی اگر مقبولیت و پشتوانه و رأی مردم را دارا نباشد، دشمن نااهل و ناحق پیروز و متفوق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در پایان تأکید کرد: شرکت در انتخابات یک حقیقت تعیین کننده و سرنوشت ساز است و رأی ندادن هیچ دردی را دوا نمی کند و قهر با صندوق رأی هیچ گرهی را باز نمی کند و مقام معظم رهبری ویژگی های نماینده اصلح را مؤمن، شجاع، انقلابی بودن و روحیه جهادی داشتن تبیین فرمودند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.