حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
حضور مجتمع فولاد صنعت بناب در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران متافو ۹۸
27 نوامبر 2019 - 19:09
شناسه : 2854
بازدید 83
5

مجتمع فولاد صنعت بناب در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی – ایران متافو ۱۳۹۸ حضور پیدا می کند. به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، این مجتمع در سالی که به معنای واقعی به شعار سال ” رونق تولید ” عمل کرده است در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجتمع فولاد صنعت بناب در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی – ایران متافو ۱۳۹۸ حضور پیدا می کند.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، این مجتمع در سالی که به معنای واقعی به شعار سال ” رونق تولید ” عمل کرده است در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی – ایران متافو ۱۳۹۸ حضوری پررنگ خواهد داشت.

مجتمع فولاد صنعت بناب با نام تجاری شاهین بناب در سالی که پشت سر نهاد، با مدیریت یکپارچه ، برنامه ریزی شده و با نگاه استراتژیک توانست برای اولین بار در طول چند سال گذشته به سود عملیاتی دست یابد، در مسیر توسعه قدم برداشته و واحد های غیرفعال این مجموعه به مدار تولید بازگشت، افزایش تولید همراه با جهش در صادرات محصولات فولادی به بازارهای جهانی را نیز تجربه کرد تا به عنوان یک فولادساز مطرح در کشور ایفای نقش نماید.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد، فلزات غیرآهنی، ریخته‌ گری، قالب‌سازی، آهنگری، معدن و صنایع معدنی،صنایع سرامیک و نسوز‌ها، شیرهای صنعتی) در تاریخ ۸ الی ۱۱ آذرماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور پرشور شرکت های صاحب نام و مطرح در عرصه های بین المللی برگزار می گردد.

لذا از علاقمندان، تجار، مصرف کنندگان محصولات فولادی، تامین کنندگان مواد اولیه و قطعات ، مسئولین و دست اندرکاران فعال در این حوزه صمیمانه برای بازدید از غرفه این مجتمع در سالن ۶ ، مورخه ۸ لغایت ۱۱ آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۷ دعوت به عمل می آید.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.