حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم: یکی از برکات ۹ دی تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری است
30 دسامبر 2018 - 16:02
شناسه : 324
بازدید 105
4

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: یکی از برکات ۹ دی تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری است نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ۹ دی را نماد بصیرت و ولایت‌مداری مردم در برابر توطئه‌های دشمن دانست و گفت: از برکات ۹ دی تقویت پیوند ناگسستنی مردم با نظام و […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

یکی از برکات ۹ دی تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ۹ دی را نماد بصیرت و ولایت‌مداری مردم در برابر توطئه‌های دشمن دانست و گفت: از برکات ۹ دی تقویت پیوند ناگسستنی مردم با نظام و ولایت فقیه است.

به گزارش بناب پرس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم بناب، اظهار کرد: حماسه ۹ دی برای همیشه و در همه حال در تاریخ ایران اسلامی روزی ماندگار است، مردم انقلابی با خلق این حماسه‌ بی‌نظیر که نشأت گرفته از قیام و حماسه عاشوراست، عزت، استقلال و بصیرت این ملت را به نمایش گذاشتند.

وی طراحان اصلی فتنه را دشمنان خارجی عنوان کرد و افزود: بیگانگان فتنه را توسط عوامل داخلی به اجرا گذاشتند و نهادهای قانونی را زیر سوال بردند و قبل از انتخابات به جهت نمایان ساختن وجود توطئه و جهت ایجاد تردید میان مردم نسبت به صحت انتخابات، اقدام به طرح موضوع ایجاد کمیته صیانت از آرای مردم کرده بودند.

وی گفت: از نتایج زیانبار فتنه، تشدید فشارها و تحریم‌ها علیه ایران و صدور قطعنامه شدیدالحن ۱۹۲۹ شورای امنیت سازمان ملل، تحریم بنزین و افزایش مطالبات دشمنان در موضوعات هسته ای بود.

آل هاشم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند، “دشمن شاید برای سال ۹۸ نقشه بکشد”، افزود: همه مردم و مسوولان باید هوشیار بوده و نباید به گونه‌ای عمل کرد که دشمن پرروتر شده و سوءاستفاده کند .

وی با بیان اینکه برای بروز فتنه سازمان‌یافته سال ۸۸ در زمان انتخابات، از پیش برنامه‌ریزی‌ شده بود، خاطرنشان کرد: از پیامدهای منفی فتنه ۸۸ پر رو شدن دشمن، افزایش مطالبات در مذاکرات هسته‌ای، افزایش تحریم ها، هنجارشکنی و توهین به مقدسات در روز عاشورا بود .

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم فهیم برای برگزاری این مراسم آماده هستند، افزود: بهترین گزینه برای گرامیداشت و برپایی جشن بزرگ چهلمین سالگی انقلاب اسلامی نشان دادن دستاوردها و پیامدهای انقلاب در این مدت است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.