حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
حال عمومی حجت الاسلام والمسلمین آتش زر مساعد نیست/ مردم دعا کنند
24 ژوئن 2022 - 12:14
شناسه : 11575
بازدید 85
3

فرزند حاج آقا آتش زر گفت: امروز به دلیل وخامت حال حاج آقا آتش زر، ایشان به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و حال عمومی ایشان چندان رضایت‌بخش نیست. خانواده حجت‌الاسلام سید موسی آتش زر از اساتید حوزه علمیه بناب در گفت‌وگو با پایگاه خبری بناب پرس اظهار داشت: […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرزند حاج آقا آتش زر گفت: امروز به دلیل وخامت حال حاج آقا آتش زر، ایشان به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و حال عمومی ایشان چندان رضایت‌بخش نیست.

خانواده حجت‌الاسلام سید موسی آتش زر از اساتید حوزه علمیه بناب در گفت‌وگو با پایگاه خبری بناب پرس اظهار داشت: امروز به دلیل وخامت حال حاج آقا آتش زر، ایشان به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و حال عمومی ایشان چندان رضایت بخش نیست.

وی ادامه داد: مسیر درمانی حاج آقا با مشکل مواجه شده و از تمام ملت شریف و عزیز استدعا داریم به دعاهایشان ادامه دهند و بر کوره استجابت بدمند؛ تا ان‌شاءالله به لطف کامل و فضل شامل الهی، خداوند جمیع مریضان خصوصا حاج آقا را لباس عافیت بپوشاند.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین آتش زر در اسفندماه سال گذشته هم به دلیل شدت یافتن بیماری سرطان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی آتش زر متولد ۱۳۲۰ شمسی از علمای سرشناس و اساتید حوزه علمیه بناب است که عمر پربرکت خود را صرف تبیین دین و سیره ائمه معصومین علیهم السلام صرف نموده و شاگردان بسیاری را تربیت کرده است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.