حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
جهاد تبیین راهکار مقابله با تحریف افکار امام راحل و دستاوردهای نظام
04 ژوئن 2022 - 0:58
شناسه : 11490
بازدید 136
5

امام جمعه موقت بناب گفت: اگر مسئولین واقعیت ها و حقایق را به مردم بگویند، قطعا مردم در مشکلات آنها را همراهی خواهند کرد. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی در خطبه های آیین جمعه این هفته بناب با بیان اینکه مردم رکن رکین و محور انقلاب هستند و انقلاب جهانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه موقت بناب گفت: اگر مسئولین واقعیت ها و حقایق را به مردم بگویند، قطعا مردم در مشکلات آنها را همراهی خواهند کرد.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی در خطبه های آیین جمعه این هفته بناب با بیان اینکه مردم رکن رکین و محور انقلاب هستند و انقلاب جهانی پیامبر با مدل مردم داری محقق شده است، اظهار داشت: اگر مسئولین واقعیت ها و حقایق قضایا را به مردم بگویند، قطعا مردم در حوادث و مشکلات آنها را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: دشمنان در صدد ایجاد فاصله بین نظام و مسئولین هستند، اگر نقش و جایگاه مردم نادیده گرفته شود قهرا این فاصله ایجاد خواهد شد.

خطیب جمعه موقت بناب با اشاره مسائل اقتصادی و فاصله طبقاتی در کشور تصریح کرد: بطوریکه مسئولین هم اعتراف می کنند که اقتصاد کشور بیمار بوده و نیاز به جراحی دارد و هیچ راه علاج وجود ندارد، باید عوارض و جزئیات آن به مردم گفته شود و گرنه تصمیماتی که دفعتا گرفته شود و مردم توجیه نشده و آگاهی نداشته باشند، عکس العمل نشان می دهند و دشمن نیز از این فرصت برای ضربه زدن به نظام استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به فرارسیدن ۱۴ خرداد سالگرد رحلت امام خمینی (رض) گفت: بزرگترین ثمره عمر پربرکت امام راحل تشکیل حکومت نوپای اسلامی در کشورمان است، و بالاترین انتظار حضرت امام حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز متوجه جهاد و مجاهدت است.

وی تاکید کرد: جهاد و مجاهدت در هر زمانی متفاوت بوده و جهاد امروز به تعبیر مقام معظم رهبری “جهاد تبیین” می باشد؛ چراکه امروز سیاست رسانه ای معاندین جمهوری اسلامی تحریف واقعیت ها و دنبال کردن نقاط ضعف، سیاه نمایی حرکت عظیم مردم در انقلاب و به تبع آن هدف قرار دادن ذهن جوانان و ناامید کردن مردم از نظام است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه یکی از الزامات جهاد تبیین “بصیرت” است و اگر بصیرت نباشد جهاد ارزشی نخواهد داشت، گفت: بصیرت از علم و عبادت حاصل نمی شود، بصیرت این است که حق و باطل را بشناسی سپس اهل حق را از اهل باطل تشخیص بدهی.

حجت الاسلام والمسلمین سیدی در پایان خاطرنشان کرد: مهمتر از بصیرت اخلاقی و دینی بصیرت سیاسی است، یعنی اینکه فردی که در داخل نظام نقصی داشت یا تخلفی انجام داد حساب او را با حساب نظام خلط نکنیم. بطوری که در جمهوری اسلامی بسیاری از خواص به علت بی بصیرتی از قطار نظام پیاده شده و نتوانستند با آن همراهی کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.