حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
جلسه شورای عالی ترافیک و کمیسیون ایمنی راههای شهرستان بناب برگزار شد
28 آوریل 2019 - 12:12
شناسه : 1079
بازدید 161
4

جلسه شورای عالی ترافیک شهرستان و کمیسون ایمنی راه های مواصلاتی بناب به ریاست امین رفیعی فرماندار بناب و با حضور فیضی زاده جانشین نیروی انتظامی بناب، رحمت دخت رییس راهنمایی و رانندگی، عزتی فرمانده پلیس راه برگزار شد. به گزارش بناب پرس، رفیعی در این جلسه با اشاره به آمار تصادفات درون شهری و […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای عالی ترافیک شهرستان و کمیسون ایمنی راه های مواصلاتی بناب به ریاست امین رفیعی فرماندار بناب و با حضور فیضی زاده جانشین نیروی انتظامی بناب، رحمت دخت رییس راهنمایی و رانندگی، عزتی فرمانده پلیس راه برگزار شد.


به گزارش بناب پرس، رفیعی در این جلسه با اشاره به آمار تصادفات درون شهری و برون شهری گفت: متاسفانه در بحث تصادفات درون شهری با افزایش ۲۴ درصدی نسبت به سال ۹۶ روبرو هستیم که عزم جدی متولیان حمل نقل را می طلبد.
وی افزود: در نقطه مقابل خوشبختانه در بحث تصادفات برون شهری به لطف نصب دوربین های کنترل سرعت در محور های مواصلاتی شهرستان و اصلاح جاده های برون شهری شاهد کاهش ۱۳ درصدی تصادفات برون شهری هستیم.
رفیعی همچنین به لزوم حذف کندرو های کمربندی های این شهرستان از جمله اتوبان بعثت و ولایت تاکید کرد و گفت: به دلیل وجود پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اتوبان بعثت و نقش عکس العمل سریع این نیرو ها در موقع حادثه باید یک بریدگی با راه بند در مقابل پایگاه ایجاد شود تا این نیرو های در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شوند.
نماینده عالی دولت در بناب از بهره برداری زیر گذر روستای روشت بزرگ در خرداد ماه سال جاری خبر داد و با اشاره به بریدگی های مسیر بناب به مراغه افزود: این بریدگی ها محل های حادثه خیزی هستند که باید با کار کارشناسی مستمر به سازماندهی آنها اقدام کرد.
رفیعی همچنین از تنظیم ارتقاع دوربین های کنترل ترافیک درون شهری با کمک کمیته برنامه ریزی استان و شورای شهر خبر داد و گفت: شورای ترافیک شهر تبریز در تامین برنامه های نرم افزاری این دوربین ها اعلام آمادگی کرده است.
رفیعی در پایان به لزوم نصب سرعت گیر در میادین و خیابان های شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه در اثر ترمیم خیابان های شهر سرعت گیر ها از بین رفته که این کار باعث افزایش تصادفات درون شهری شده است.

رفیعی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ترافیک ایجاد شده در محدوده میدان معلم اشاره کرد و گفت: ایستگاه های بین شهری مسیر بناب به مراغه در این محل در ایجاد ترافیک نقش مهمی دارند که میتوان با سازماندهی این ایستگاه ها در زیر پل میدان معلم در کاهش ترافیک این محل کمک شایانی کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.