حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
جلسه بررسی مشکلات هیئت فوتبال شهرستان بناب برگزار شد
03 می 2019 - 22:54
شناسه : 1103
بازدید 75
4

در این جلسه که با حضور اعزازی نماینده مردم بناب، ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب و پیشکسوتان و مربیان و دست اندر کاران فوتبال بناب برگزار شد در مورد مشکلات فوتبال بناب تبادل نظر شد. نمایندگان به‌جای کشمکش‌های بیهوده به فکر رفع مشکلات مردم باشند ‌ به […]

ارسال توسط :
پ
پ

در این جلسه که با حضور اعزازی نماینده مردم بناب، ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب و پیشکسوتان و مربیان و دست اندر کاران فوتبال بناب برگزار شد در مورد مشکلات فوتبال بناب تبادل نظر شد.

نمایندگان به‌جای کشمکش‌های بیهوده به فکر رفع مشکلات مردم باشند ‌

به گزارش بناب پرس، جواد ششگلانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات رشته فوتبال شهرستان بناب که با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مسوولان هیأت فوتبال شهرستان، اداره ورزش و جوانان و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گریزی نیز به وضعیت معیشتی مردم زد و اظهار داشت: کمکی که مجلس شورای اسلامی می تواند به بهبود وضعیت معیشت مردم بکند، هیچ ارگان و قوه دیگری نمی تواند آن را انجام دهد.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم از فرامین و رهنمودهای امام حاضر تبعیت و پیروی کنیم، مطمئن باشید تمام مشکلات حل می شوند.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بحث های مربوط به چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب را جمع کنید و به جای این کشمکش های بیهوده به فکر رفع مشکلات و نیازهای مردم باشید.

ششگلانی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید از به جان همدیگر افتادن اجتناب کنند؛ اذعان کرد: در هر شهرستان از نماینده و سایر مسوولان شهر به عنوان نخبگان آن شهر نامبرده می شود و در هر شهرستانی که نخبگان آن باهم هماهنگ هستند، مشکلات آن شهر نیز به مراتب پایین تر است.

وی یادآور شد: یکی از دغدغه های اصلی نمایندگان مجلس باید رضایتمندی مردم باشد، از این رو نخبگان هر شهرستان باید جمع شده و برای خدمت به مردم گام بردارند.

رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرستان بناب در بحث ورزش پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است؛ گفت: بناب یکی از شهرستان های فعال در عرصه ورزش به خصوص رشته فوتبال است.

ششگلانی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از دو دهه خدمات رحیم پاکیزه خوی در هیأت فوتبال اظهار امیدواری کرد که برای ارتقاء فوتبال شهرستان بناب از هیچ گونه تلاش و مساعدتی دریغ نخواهند کرد.

 

فوتبال شهرستان بناب از عدم حمایت مسوولان رنج می‌برد

رحیم پاکیزه خوی در این جلسه با بیان اینکه فوتبال این شهرستان در مقایسه با سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی زبانزد است؛ اظهار داشت: فوتبال شهرستان بناب در رده های مختلف سنی نتایج خوبی را در استان کسب کرده و جزو تیم های برتر استان هستند ولی آنچه تاکنون جوانان، نوجوانان، نونهالان و پیشکسوتان این رشته را آزار داده و می دهد، عدم توجه و حمایت مسوولان از این رشته پرطرفدار است.

وی با اشاره به مشکلات و عدم حمایت های لازم از سوی مسوولان از تیم های فوتبال این شهرستان گفت: پنج تیم فوتبال در رده های مختلف را با ۳۰ میلیون تومان اعتبار راهی مسابقات استانی کردیم که گاهاً به دلیل محدودیت و نبود اعتبار نتوانستیم برای بازیکنان فوتبال ناهار نیز تهیه کنیم.

پاکیزه خوی افزود: با توجه به فعالیت بیش از ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته فوتبال و فوتسال شهرستان می طلبد که مسوولان شهرستان و استان توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان بناب در ادامه اذعان کرد: در عرض ۱۰ سال گذشته هیچ ریالی به تعمیر و تجهیز استادیوم ورزشی بناب هزینه نشده و به خاطر عدم رنگ آمیزی سکوهای استادیوم ما شرمنده تماشاگران این رشته پرطرفدار هستیم.

 

شهرستان بناب بیش از ۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد/ فعال بودن ۲ هزار نفر در رشته فوتبال

سید مجید یزدانی در این جلسه با اشاره به اینکه رشته فوتبال در بناب رشته ریشه داری است، از توجه به تکمیل زیرساخت های ورزشی به خصوص فوتبال خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری با افتتاح و بهره برداری از استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب شاهد تحول خوبی در رشته فوتبال باشیم.

وی توجه به بحث نرم افزاری ورزش را از اولویت های اساسی اداره ورزش و جوانان بناب اعلام و تصریح کرد: تیم های فوتبال بناب در رده های مختلف سنی در آذربایجان شرقی جزو تیم های مطرح این استان بوده و توانسته ایم در سه سال گذشته سهمیه شهرستان را در مسابقات دسته سه فوتبال کشور حفظ کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب اضافه کرد: با اقداماتی که در حال انجام هستیم امیدواریم فوتبال این شهرستان را در عرصه های ملی مطرح کنیم.

 

جذب ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب

ضیاءالله اعزازی ملکی در این جلسه از تکمیل استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: نظام و حاکمیت برای تکمیل زیرساخت های ورزشی این شهرستان سنگ تمام گذاشته و امیدواریم با تأسیس و راه اندازی باشگاه ورزشی و تقویت و ارتقای تیم های فوتبال شهرستان بتوانیم وضعیت فوتبال شهرستان را بهبود دهیم و قدم های لازم در این زمینه برداشته شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین از کلنگ زنی استخر سرپوشیده در مجتمع ورزشی بناب در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: با اتمام استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب روزهای روشنی در انتظار فوتبال شهرستان است و از هرگونه تلاش و مساعدت برای هیأت فوتبال شهرستان و کاستن از مشکلات این هیأت دریغ نخواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.