حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بناب برگزار شد/ صحرایی برای دومین سال پیاپی رئیس شورای شهر شد
29 آگوست 2019 - 19:31
شناسه : 1975
بازدید 151
7

جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بناب برگزار شد/ محمدباقر ولایی (صحرایی) باتفاق آرای همه اعضا همچنان رئیس شورا ماند به گزارش بناب پرس، محمدباقر ولایی رئیس شورای شهر بناب در آغاز جلسه انتخابات شورای شهر مطرح کرد: هفته دولت را به کلیه زحمتکشان و مدیران محترم شهرستان تبریک عرض نموده و از دولت […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بناب برگزار شد/ محمدباقر ولایی (صحرایی) باتفاق آرای همه اعضا همچنان رئیس شورا ماند

به گزارش بناب پرس، محمدباقر ولایی رئیس شورای شهر بناب در آغاز جلسه انتخابات شورای شهر مطرح کرد:

هفته دولت را به کلیه زحمتکشان و مدیران محترم شهرستان تبریک عرض نموده و از دولت تدبیر و امید بابت خدمات تقدیر و تشکر می کنم.

افتخار شورای پنجم برگزاری بزرگداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان خدوم است که مورد تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت.

از زحمات ستاد بازآفرینی شهر، شهردار محترم و آقای علی اصغری که در جهت جمع آوری آبهای سطحی برخی مناطق، دیوار کشی قوبی چای تقدیر و تشکر می شود

سالن ورزشی شهرداری بناب در شرف آغاز بکار است، از عزیزانی که در تجهیز این سالن ما را یاری کردند، خصوصا از مساعدت نماینده محترم سابق بناب سپاسگزاری می شود.

پروژه های عمرانی شهرداری بناب بخوبی در حال انجام است،؛ پروژه های خانه جوان و فرهنگسرای شهرداری گلنگ زنی شده است.

برای اینکه مردم و مغازه های اطراف پل میدان معلم بر اثر گرد و خاک بیش از این اذیت نشوند مدتی کارهای عمرانی را کنار گذاشته و برای اصلاح و آسفالت اطراف و زیر پل اقدام شد.

بازسازی سقف استخر و سونای شهرداری انجام و مورد بازگشایی قرار گرفت.

آسفالت معابر و کوچه ها و ترمیم آسفالت اکثر کوچه و خیابان اجرا شده و یا در حال اجراست، و امسال نیز شورای شهر مبلع ۵ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر تخصیص داده است.

صحرایی همچنان رئیس شورای شهر بناب باقی ماند

بر اساس همین گزارش، کلیه اعضای شورای پنجم به اتفاق آرا در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بناب برای سال سوم به ترکیب سال قبل رای دادند:

رئیس شورا: محمدباقر صحرایی
نایب رئیس: وحید خیرالهی
خزانه دار: جواد نظام پرست
منشی اول: بهمن حدادی
منشی دوم: جواد نظام پرست

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.