حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در بناب برگزار شد
06 نوامبر 2019 - 22:13
شناسه : 2666
بازدید 116
4

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) با حضور آحاد مردم ولایتمدار شهرستان بناب در مصلای این شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین « ناصر اصغری» در این آیین با تبریک نهم ربیع الاول آغاز امامت آن حضرت، گفت: تشکیل حکومت جهانی به عنوان رسالت و ماموریت اصلی امام زمان (عج) مهمترین […]

ارسال توسط :
پ
پ

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) با حضور آحاد مردم ولایتمدار شهرستان بناب در مصلای این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین « ناصر اصغری» در این آیین با تبریک نهم ربیع الاول آغاز امامت آن حضرت، گفت: تشکیل حکومت جهانی به عنوان رسالت و ماموریت اصلی امام زمان (عج) مهمترین تفاوت آن حضرت با دیگر ائمه اطهار (ع) است.
 
وی تصریح کرد: تمامی پیامبران الهی و امامان وعده ظهور حضرت مهدی (عج) و تشکیل حکومت جهانی توسط ایشان برای ریشه کنی ظلم، جور، فساد و بی عدالتی را داده ‌بودند.

 امام جمعه موقت بناب اصل و ریشه مهدویت را یکی از بنیادی ‌ترین آموزه ‌ها و اصیل ‌ترین اعتقادات شیعه دانست و خاطرنشان کرد: امام زمان علیه السلام تمام خصوصیات ائمه معصومین و انبیاء را دارد، در حقیقت تمام خصیصه ها در وجود مقدس آن حضرت جمع شده است.
 
وی عنوان کرد: ما اگر تفکر مهدویت را دنبال کنیم می ‌بینیم که اعتقاد به منجی در تمام ادیان وجود دارد و این اعتقاد یک تفکر عمیق است، چرا که تمام جهانیان وجود ایشان را درک کرده و صدایشان را شنیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری در پایان دعا برای سلامتی امام عصر ارواحنا فداه و پیوسته او را یاد کردن سرلوحه رستگاری بشر و مصونیت از گناه دانست و تاکید کرد: وظیفه اصلی ما در دوران غیبت دعا برای سلامتی آن وجود نازنین است.

این آیین با مدیحه سرایی مداح اهل بیت همراه بوده و در پایان حاضرین در مراسم دعای میثاق و بیعت با امام عصر ارواحنا فداه را قرائت کردند.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.