حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
جرایم خشن در بناب وجود ندارد/
24 جولای 2019 - 16:25
شناسه : 1598
بازدید 66
4

سرهنگ سهراب شفقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب، در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب مطرح کرد: امنیت شهرستان بناب بسیار خوب و زبانزد خاص و عام است و خوشبختانه بروز جرائم خشن در این شهرستان نسبت به شهرهای همجوار بسیار کم است. بمنظور حفظ امنیت، آرامش و آسایش خاطر صاحبان خودرو در پارک […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرهنگ سهراب شفقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب، در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب مطرح کرد:

امنیت شهرستان بناب بسیار خوب و زبانزد خاص و عام است و خوشبختانه بروز جرائم خشن در این شهرستان نسبت به شهرهای همجوار بسیار کم است.

بمنظور حفظ امنیت، آرامش و آسایش خاطر صاحبان خودرو در پارک فدک، ایجاد یک پارکینگ در کنار آن ضروری به نظر میرسد.

سرقت وسایل خرد امسال در شهرستان افزایش یافته و با وجود اینکه ارزش چندانی هم ندارد عمدتا در خانه باغ ها و اکثرا توسط معتادین اتفاق می افتد.

امنیت بازار محل تجارت و امرار معاش مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابر این پیشنهاد می شود برای برقراری امنیت بیشتر در مرکز شهر دوربین های مدار بسته تعبیه و از نگهبان محله در ورودی و خروجی بازارها استفاده شود.

بحث تکدی گری یکی از معضلات اصلی شهرستان بناب است که توسط افراد غیر بومی و گاها به صورت سازمان یافته به ویژه در میادین ورودی شهر می ایستند، نیروی انتظامی هر وقت اقدام به جمع آوری این افراد کرده متاسفانه با بی مهری سازمان های متولی مانند کمیته امداد، بهزیستی و شهرداری بناب روبرو شده است!

پیشنهاد می شود دوره های آموزشی موتور سواری و دوچرخه سواری برگزار شود و بحث استفاده از کلاه ایمنی در موتور سواران و کمربند ایمنی در خودرو سواران فرهنگ سازی شود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.