حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
جایگزینی دومین عضو علی البدل به جمع شورای شهر بناب
18 سپتامبر 2020 - 23:16
شناسه : 5368
بازدید 75
4

با انتخاب جواد نظام پرست به عنوان شهردار بناب دومین عضو علی البدل شورای شهر بناب جایگزین نظام پرست می‌شود به گزارش بناب پرس به نقل از مهر، سهراب وکیلی دومین عضو علی البدل پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بناب با انتخاب جواد نظام پرست دیگر عضو این شورا به عنوان شهردار بناب به ترکیب […]

ارسال توسط :
پ
پ

با انتخاب جواد نظام پرست به عنوان شهردار بناب دومین عضو علی البدل شورای شهر بناب جایگزین نظام پرست می‌شود

به گزارش بناب پرس به نقل از مهر، سهراب وکیلی دومین عضو علی البدل پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بناب با انتخاب جواد نظام پرست دیگر عضو این شورا به عنوان شهردار بناب به ترکیب اصلی شورای پنجم راه می یابد.

قرار است هفته آینده سهراب وکیلی دومین عضو علی البدل شورای اسلامی شهر بناب در صحن شورای اسلامی شهر بناب حضور یافته و با ادای سوگند و برگزاری مراسم تحلیف به جمع اعضای شورای پنجم شهر بناب بپیوندد.

این گزارش حاکی است، سهراب وکیلی از چهره های شناخته شده و از مدیران باسابقه ورزش بناب است که پیش از این ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان را به مدت بیش از ۱۰ سال برعهده داشته است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.