حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تیزپاز شهردار بناب خبرنگاران رسانه های فعال شهرستان را به حضور دعوت کرد
21 ژوئن 2019 - 0:31
شناسه : 1387
بازدید 168
4

تیزپازنیاری شهردار بناب در جمع خبرنگاران رسانه های شهرستان مطرح کرد: کارهای انجام یافته از جذب اعتبار برای سال ۹۷: ساماندهی قوبی چای در دو فاز ۱ به مبلغ ۲۳۰ میلیون و فاز ۲ مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان با ۲۵ درصد افزایش در سال ۹۸ که هزینه فاز ۱ صددرصد جذب و فاز ۲ تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

تیزپازنیاری شهردار بناب در جمع خبرنگاران رسانه های شهرستان مطرح کرد:

کارهای انجام یافته از جذب اعتبار برای سال ۹۷:
ساماندهی قوبی چای در دو فاز ۱ به مبلغ ۲۳۰ میلیون و فاز ۲ مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان با ۲۵ درصد افزایش در سال ۹۸ که هزینه فاز ۱ صددرصد جذب و فاز ۲ تا پایان تیر جذب و عملیاتی خواهد شد.

سال گذشته ۲۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات جذب شد که ۱۳۰ تن تاکنون استفاده شده و ۷۰ تن تا پایان تیر جذب و استفاده خواهد شد.

از اعتبارات بازآفرینی شهر در سال ۹۷ مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای احداث پل ارتباطی قوبی چای، کتابخانه محله دیزج جنوبی، احداث فرهنگ سرا و سایر طرح ها و همچنین سالن ورزشی دیزج جنوبی با اعتبار ۱ میلیارد تومان و احداث مدرسه در آغداش با اعتبار۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

برای سال ۹۸ مبلغ ۵۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است

طرح جامع بناب خوشبختانه به مرحله نتیجه گیری رسیده است.

سیستم DIS (اطلاعات مکانی شهر) را راه اندازی کرده ایم، به علت هزینه بالای تهیه سرور فعلا با نوع دسکتاپ داریم کار را ادامه می دهیم.

پروژه تملک و مسیرگشایی خیابان زرگران و سینا که ۱۲ سال پیش در طرح تفصیلی شهر لحاظ شده ولی اجرا نشده بود، اجرای این پروژه یک تحول بزرگ عمرانی در شهر خواهد بود.

برای پارک کوهستان در قره قشون برنامه هایی در نظر گرفته شده است، با همکاری موسسات مردم نهاد درختکاری کردیم و کار انتقال آب در حال انجام است؛ در صدد هستیم با فعال کردن بخش خصوصی آن را به یک مجموعه گردشگری تبدیل کنیم.

در بخش هدایت آبهای سطحی در سطح شهر؛ ورودی روستای زاوشت اجرا و مشکل آن مرتفع گردید، دو منطقه دیگر سه راه قره چپق و تقاطع کارگران که سه راهی قره چپق هم اکنون در حال اجراست و تقاطع خیابان کارگر نیز تا یک هفته اجرایی خواهد شد.

پروژه ساماندهی قوبی چای و احداث آب نما بطول ۱۵۰ متر که هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پس از اتمام ۱۵۰ متر دیگر اجرا خواهد شد.

پروژه مرمت پیاده روهای سطح شهر؛ با توجه به اینکه تمام قطعات بتنی مورد نیاز شهرداری در کارگاه خود شهرداری تولید می شود، هزینه تهیه قطعات بتنی اکنون سه برابر کاهش یافته است.

بمنظور بازسازی و ساماندهی سطل های زباله فرسوده سطح شهر تعداد ۱۰۰ عدد سطل زباله مکانیزه جدید تهیه و خریداری شده است.

شهرداری خود را اسیر کارهای روزمره کرده و ارتباطش با مردم ضعیف است، با وجود اینکه کارهای خوبی طی سال های اخیر از سوی شهرداری انجام یافته، ولی این اقدامات به نحو احسن برای مردم گزارش نشده است.

قصد داریم دیدگاه مردم را نسبت شهرداری عوض کنیم، چرا که در شرایط کنونی مردم به شهرداری بدبین و از آن ناراضی هستند. علت این بدگمانی عدم وجود زبان مشترک بین مردم و مجموعه شهرداری است. در طول این ۶ ماه سعی در ترمیم آن کرده ام.

حدود ۶ ماه پیش شهرداری بناب را با ۲۵ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم که در این مدت ۱۱ میلیارد تومان از این بدهی توسط شهرداری پرداخت شده و گشایش مالی خوبی در شهرداری ایجاد شده است.

ممیزی املاک شهرداری باید هر ۵ سال یکبار انجام شود، چندین سال است این موضوع در شهرداری بناب صورت نگرفته است. و فقط سینه به سینه می چرخد.

طرح جامع بناب را ضابطه مند کردیم، برای هرگونه تغییر کاربری نسبت به طرح قبلی باید هزینه تغییر کاربری را به شهرداری پرداخت کنند؛ در صورت احتمال سوءاستفاده از طرح جامع توسط دلالان زمین، بر اساس پیش بینی های انجام شده با وجود اینکه هنوز این طرح و نقشه به تصویب نهایی نرسیده است، با یک نگاه استراتژیک این موضوع حل شد و اقدامات دلالان خنثی شده است.

واگذاری شهرک ولی عصر (عج) قطعا انجام خواهد گرفت، تمام خدماتی که برای شهرک نیاز هست از سوی شهرداری هم اکنون انجام می شود. در قوانین شهرک مواردی وجود دارد که تحویل آن به شهرداری را با مشکل مواجه کرده است، از جمله موضوع فاضلاب فعلا ناتمام است و دیگر اینکه زمین هایی از سوی راه و شهرسازی باید به شهرداری واگذار شود.

مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت در نظر گرفته شده است. دستگاه تولید آسفالت جزو برنامه است، دستگاه ترمیم آسفالت برای اولین بار در شمال غرب کشور در بناب در دست تهیه است که روزانه ۴۰۰ متر مربع آسفالت را ترمیم می کند. دستگاه بازیافت آسفالت در بناب روزانه ۴۰ تن آسفالت بازیافت می کند و آسفالت هایی که در لکه گیری محلات و .. استفاده می شود، آسفالت بازیافتی است.

استخر و سونای شهرداری مراحل پایانی تعمیرات را می گذراند و بزودی مورد بهره برداری مجدد قرار خواهد گرفت.

در بحث خدمات شهری، روزانه ۸۰ تن زباله و ۳۰ تن نخاله جمع آوری می شود.

در پایان این نشست تیزپاز نیاری شهردار بناب از خبرنگاران رسانه های بناب با اهدای لوح یادبود تقدیر و تشکر کرد

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.