حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تولد ۵ قلوهای یک مادر ۳۰ ساله لیلانی
25 می 2024 - 22:26
شناسه : 18069
بازدید 69
2
آذربایجان شرقی؛ مادری اهل شهر لیلان شهرستان ملکان امروز در دومین زایمان خود در مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی الزهرا(س) تبریز پنج فرزند پسر به دنیا آورد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، دکتر سیمین تقوی، متخصص زنان زایمان و بارداری های پرخطر و پزشک جراح این مادر گفت: امروز در تاریخ پنج خردادماه با عنایت الهی، مادری سی ساله که پنج قلو باردار بود توسط تیم خبره درمانی تحت جراحی سزارین قرار گرفته و هر پنج فرزند خود را به سلامت به دنیا آورد.

دکتر محمدباقر حسینی رئیس بخش مراقبت های ویژه مرکزآموزشی درمانی الزهرا(س) تبریز نیز با اشاره به اینکه به لطف خدا همه نوزادان متولد شده درسلامت کامل بوده و تنها مشکلات تنفسی خفیفی دارند و درحال حاضر هر ۵ نوزاد در دستگاه های ویژه مراقبت نوزادان تحت مراقبت هستند.

دکتر حسینی همچنین افزود: قل اول با وزن ۲۱۰۰گرم، قل دوم ۱۵۳۰گرم، قل سوم ۱۹۲۰گرم ، قل چهارم ۱۷۰۰گرم وقل پنجم هم دارای وزن ۲۱۰۰ گرم است.

گفتنی است این خانواده که از اهالی شهر لیلان شهرستان ملکان در آذربایجان شرقی هستند پیش از این دارای یک فرزند دختر ۵ ساله بودند و این بارداری به صورت طبیعی اتفاق افتاده و مادردرمان های ناباروی دریافت نکرده است.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=18069

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.