حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان بناب
26 نوامبر 2020 - 22:02
شناسه : 6052
بازدید 73
7

توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان بناب به گزارش بناب پرس، سرهنگ پاسدار حیدری در حاشیه این رزمایش با اشاره به اهداف این طرح گفت: بسته‌های این مرحله از رزمایش با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد. فرمانده […]

ارسال توسط :
پ
پ

توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان بناب

به گزارش بناب پرس، سرهنگ پاسدار حیدری در حاشیه این رزمایش با اشاره به اهداف این طرح گفت: بسته‌های این مرحله از رزمایش با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن قدردانی از مردم و خیرین افزود: بسته های معیشتی این رزمایش هر کدام به ارزش ۳ میلیون ریال جمعا هزار بسته غذایی بوده و از امروز توزیع آن آغاز می گردد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج از لحظه شیوع ویروس کرونا در کنار مردم و کادر درمان بوده است گفت: امروز برای خود وظیفه می دانیم که ضمن حمایت از اقشار آسیب دیده به کمک خیرین از شیوع ویروس منحوس کرونا با همراهی بسیجیان و گروه های جهادی مقابله نماییم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.