حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
توجه به ایمنی تردد دانش آموزان از ماموریت های مهم پلیس شهرستان بناب
21 سپتامبر 2019 - 13:40
شناسه : 2236
بازدید 121
6

‍فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اجرای طرح های مختلف ترافیکی در بازگشایی مدارس گفت: ایمنی تردد دانش آموزان از اولویت های مهم پلیس بناب است به گزارش بناب پرس، سرهنگ ” سهراب شفقی ” با تبریک آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت : با نزدیک شدن بازگشایی مدارس، استفاده کردن از خودروهای شخصی که […]

ارسال توسط :
پ
پ

‍فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اجرای طرح های مختلف ترافیکی در بازگشایی مدارس گفت: ایمنی تردد دانش آموزان از اولویت های مهم پلیس بناب است

شفقی فرمانده نیروی انتظامی بناب

به گزارش بناب پرس، سرهنگ ” سهراب شفقی ” با تبریک آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت : با نزدیک شدن بازگشایی مدارس، استفاده کردن از خودروهای شخصی که زیر نظر هیچ ارگان و نهادی نیستند، بعنوان سرویس مدارس، مسائل و مشکلات زیادی را به وجود می آورد که نیاز است اولیای دانش آموزان در خصوص استفاده از حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، اتوبوس، مینی بوس و آژانس ها توجیه شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب به عدم استفاده از خودروهای فرسوده بعنوان سرویس مدارس تأکید کرد و افزود: برای مشخص شدن خودروهای سرویس مدارس، بایستی آرم وعلام مشخص سرویس بر روی شیشه جلو عقب خودرها نصب شود که متاسفانه بعضی از رانندگان از این آرم و علائم استفاده نمی کنند.

سرهنگ شفقی افزود: بر این اساس همکاران راهنمایی و رانندگی و همکاران انتظامی در تقاطع و میادین مستقر شده و نسبت به ایجاد ایمنی در تردد دانش آموزان اقدام خواهند کرد.

وی از شهروندان و والدین دانش آموزان خواست در روزهای آغازین مدارس برای پیشگیری از ترافیک ، از تردد وسیله نقلیه تا درب مدارس خودداری کرده و در فاصله مناسب از مدارس توقف کنند.

سرهنگ شفقی ایمنی تردد دانش آموزان را از اولویت های مهم پلیس دانست و تصریح کرد: بعضی از رانندگان سرویس مدارس پس از اخذ کارت صلاحیت، خودروی خود را در اختیار افراد غیر قرار می دهند که این کار مشکلاتی را برای دانش آموزان به وجود می آورد که جا دارد که جلوی این کار توسط ارگان های ذیصلاح گرفته شود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.