حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تصمیمات ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان بناب
03 نوامبر 2020 - 11:47
شناسه : 5834
بازدید 61
5

تصمیمات ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در #شهرستان_بناب ۱ – فهرست مشاغلی که براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان به مدت یک هفته از تاریخ ۹۹/۸/۱۳ تعطیل بوده و هیچگونه فعالیتی نخواهند داشت: تمامی کافه ها، قهوه خانه ها، چای خانه ها و مراکز عرضه مواد دخانی – تمامی باشگاه […]

ارسال توسط :
پ
پ

تصمیمات ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در #شهرستان_بناب

۱ – فهرست مشاغلی که براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان به مدت یک هفته از تاریخ ۹۹/۸/۱۳ تعطیل بوده و هیچگونه فعالیتی نخواهند داشت:
تمامی کافه ها، قهوه خانه ها، چای خانه ها و مراکز عرضه مواد دخانی – تمامی باشگاه های ورزشی سالنی (سرپوشیده و باشگاه های ورزش های پر برخورد و برگزاری تمرین و انجام هرگونه مسابقات ورزشی) – کتابخانه ها – زبانسراها و سایر آموزشگاه ها- آموزشگاه های فنی و حرفه ای _ دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه – تالارهای پذیرائی – استخرهای سرپوشیده – آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه – کلیه بنگاه ها و مراکز معاملات خودرو و مشاورین املاک- پارک ها؛ مراکز تفریحی و شهربازی ها – سینما، تئاتر و مراکز مشابه – برگزاری هرگونه آزمون های حضوری – برگزاری هرگونه مراسم های اجتماعی و فرهنگی – برگزاری هرگونه مراسم های مذهبی و همایش ها – مراکز گیم نت و بازی های رایانه ای – اماکن متبرکه و زیارت گاه ها – آبمیوه و بستنی فروشی ها – پذیرش مشتری در داخل کلیه رستوران ها، غذاخوری ها و مراکز طبخ غذا ممنوع بوده و ارائه غذا تنها بصورت بیرون بر با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز می باشد.

۲ – فهرست مشاغلی که می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های شبکه بهداشت و درمان به صورت مشروط (از جمله الزام استفاده فروشندگان ومشتریان از ماسک) فعالیت نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعمال قانون خواهد شد:
کلیه پاساژها و مراکز خرید و فروش مواد غیر غذایی – قنادی و خشکبار – فرش و موکت – اسباب بازی فروشی ها و فروش لوازم خانگی – خدمات چاپ و فعالیت های وابسته، آتلیه و عکاسی، پرده فروشی، مبلمان، کیف و کفش، لوازم التحریر و خرازی – کادویی، تزئینات داخلی – خیاطی و فروش پوشاک و پارچه- آرایشگاه های مردانه صرفا مجاز به پذیرش همزمان حداکثر ۲ مشتری می باشند (در غیر اینصورت اعمال قانون خواهند شد)

۳ – مساجد صرفا برای اقامه نماز دایر خواهند بود و برگزاری هرگونه مراسم های مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و … ممنوع می باشد

۴ – بانک های عامل شهرستان می بایست تمهیداتی اتخاذ نمایند تا مراجعین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بدون ایجاد تجمع های پرخطر (داخل و مقابل درب ورودی) ازخدمات بانکی استفاده نمایند.

۵ – کلیه بازارهای هفتگی تعطیل و صرفا میدان دواب با کاهش ۵۰ در صدی فعالیت و صرفا با رعایت پروتکلها و استفاده مراجعین از ماسک و تحت نظارت مستقیم مامورین مستقر شهرداری درمحل، به صورت محدود اجازه فعالیت خواهد داشت.

۶ – ناوگان عمومی حمل و نقل (شهری و روستائی ) و آژانس های تلفنی می بایست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی (از جمله استفاده از ماسک توسط رانندگان ومسافران و رعایت فاصله در داخل خودرو) فعالیت نمایند، سازمان حمل و نقل شهرستان موظف به تدوین و ابلاغ پروتکل ها و بازرسین سازمان حمل و نقل موظف به نظارت جدی بر این امر می باشند.

۷ – اتاق اصناف و روسای محترم اتحادیه های صنفی با هماهنگی اداره صنعت، معدن وتجارت موظف به پیگیری و اجرای دقیق مصوبات در حوزه مشاغل تحت پوشش خود می باشند و موظفند گزارش موارد تخلف را بصورت روزانه به اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت اعلام نمایند.

۸ – رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه ادارات، ارگان ها و سازمان های دولتی و غیردولتی الزامی بوده و از ورود و ارائه خدمات به مراجعین بدون ماسک می بایست خودداری شود.

۹ – ادارات و نهادهای متولی مشاغل مصرح در بندهای این صورت جلسه، موظف به پیگیری و نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های بهداشتی می باشند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف می بایست تذکرات لازم را گوشزد نمایند و درصورت عدم رفع تخلف به مراجع ذی صلاح جهت اعمال قانون ارجاع نمایند

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.