حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تشریح فعالیت های جهادی حوزه علمیه خواهران بناب
19 آوریل 2020 - 0:01
شناسه : 4049
بازدید 197
3

مدیر حوزه علمیه خواهران بناب ضمن تقدیر و تشکر ار زحمات کادر درمانی و شبکه بهداشت شهرستان بناب به عنوان مجاهدان اصلی میدان مبارزه با کرونا فعالیت های هیئت انصارالزهرای این حوزه در مقابله با شیوع کرونا ویروس تشریح کرد به گزارش بناب پرس، منافی در تشریح این گزارش عنوان کرد: مسئله کرونا بحرانی فراگیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر حوزه علمیه خواهران بناب ضمن تقدیر و تشکر ار زحمات کادر درمانی و شبکه بهداشت شهرستان بناب به عنوان مجاهدان اصلی میدان مبارزه با کرونا فعالیت های هیئت انصارالزهرای این حوزه در مقابله با شیوع کرونا ویروس تشریح کرد

به گزارش بناب پرس، منافی در تشریح این گزارش عنوان کرد: مسئله کرونا بحرانی فراگیر و گسترده است لذا همه باید برای مقابله با این بیماری به میدان بیایند حوزه علمیه خواهران بناب هم از همان روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا به نهضت ملی مبارزه با کرونا پیوست و با توجه به نیاز روز کشور در کنار سایر گروههای جهادی به تولید ماسک و توزیع آن بین اقشار مختلف مردم و گروههای جهادی گندزدایی و ضدعفونی پرداخت.
وی افزود: هیات انصار الزهرا حوزه علمیه خواهران با تعطیلی اجتماعات و برنامه های هفتگی هیات فعالیتهای جهادی خود را تعطیل نکرد و در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار گرفت که از جمله این فعالیتها می توان به تهیه و توزیع سیصد بسته حمایتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی و بروشورهای اموزشی راههای مقابله با بیماری کرونا در بین اقشار کم درآمد اشاره کرد.
منافی تاکید کرد: از دیگر اقدامات آن فعالیت گسترده در فضای مجازی با برگزاری مسابقات مختلف از جمله مسابقه کتابخوانی در ایام در خانه بمانیم تعطیلات نوروز و چالشهای متناسب با جشن نیمه شعبان بود که به منظور برگزاری جشنهای خانگی اعیاد شعبان و ایجاد سرگرمی برای همشهریان عزیز در ایام خانه ماندن صورت گرفت.
مدیر حوزه علمیه خواهران بناب با اشاره به اینکه این فعالیتها تا شکست کامل بیماری کرونا ادامه دارد،خاطرنشان کرد: اینک که ملت بزرگ ایران در لبیک به فرمان رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رزمایشی بی نظیر از همدلی و کمک مومنانه را به نمایش خواهد گذاشت ما نیز با تمام ظرفیت خود در این رزمایش شرکت می کنیم.
وی در پایان از رهنمودهای امام جمعه محترم که از همان روزهای آغاز قرنطینه به فکر معیشت خانواده های نیازمند بودند و این حوزه را در تهیه بسته ها، حمایت کردند تشکر و قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.