حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تشرف پدر و پسر بهایی به دین مبین اسلام در بناب
26 نوامبر 2019 - 13:24
شناسه : 2803
بازدید 145
5

یک پدر و پسر بهایی با قرائت شهادتین در دفتر امام جمعه بناب به دین مبین اسلام مشرف شدند. به گزارش بناب پرس، یک پیرمرد ۸۰ ساله به همراه فرزند ۴۰ ساله خود، ضمن انزجار از فرقه ضاله بهائیت و با قرائت شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه تشرف یافتند. این پدر و […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک پدر و پسر بهایی با قرائت شهادتین در دفتر امام جمعه بناب به دین مبین اسلام مشرف شدند.

به گزارش بناب پرس، یک پیرمرد ۸۰ ساله به همراه فرزند ۴۰ ساله خود، ضمن انزجار از فرقه ضاله بهائیت و با قرائت شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه تشرف یافتند.

این پدر و پسر در پایان این حضور معنوی در دفتر امام جمعه بناب، ضمن ابراز خوشحالی از تشرف خود به دین مبین اسلام و قرار گرفتن در بین برادران مسلمان خود با دریافت دو جلد کلام الله مجید از حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی، زندگی نوین اسلامی خود را در کنار برادران دینی آغاز کردند.

این دو نفر از تشرف خود به دین مبین اسلام به عنوان سر فصل جدیدی در زندگی معنوی و بهار زندگی خود یاد کردند. آنان گفتند: با خواندن ذکر مقدس شهادتین، آرامش درونی خاصی را احساس کردند که در سالیان متمادی به دنبال آن بودند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.