حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تجلیل مدیر آموزش و پرورش بناب از دانش آموزان کسب کننده مقام سوم کشوری در لیگ علمی پایا مدرسه شاهد فرقانی
03 سپتامبر 2019 - 23:14
شناسه : 2003
بازدید 312
4

.برگ زرین دیگر در کارنامه مجموعه آموزش و پرورش بناب/ کسب مقام سوم کشوری در لیگ علمی پایا توسط مدرسه شاهد فرقانی به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، تیم چهار نفره ی مدرسه شاهد فرقانی موفق به کسب مقام سوم کشوری و مدال برنز در مسابقات […]

ارسال توسط :
پ
پ


.برگ زرین دیگر در کارنامه مجموعه آموزش و پرورش بناب/ کسب مقام سوم کشوری در لیگ علمی پایا توسط مدرسه شاهد فرقانی

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، تیم چهار نفره ی مدرسه شاهد فرقانی موفق به کسب مقام سوم کشوری و مدال برنز در مسابقات بین المللی لیگ علمی پایا در مشهد مقدس شدند. بر این اساس صبح امروز دانش آموزان مدال آور لیگ بین المللی علمی پایا به همراه مدیر مدرسه شاهد فرقانی با مدیریت آموزش و پرورش بناب دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی قهرمانی ضمن تبریک مجدد به دانش آموزان و جامعه فرهنگی این موفقیت بزرگ را برگ زرین دیگری در کارنامه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بناب عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش بناب با بیان برخی نکات مهم پژوهشی در کار تیمیخطاب به دانش آموزان تصریح کرد: همکاری شما باید به طور مستمر ادامه پیدا کند و در جهت موفقیت های آینده بیش از پیش برنامه ریزی و پشتکار داشته باشید.

جلیل آذر مدیر مدرسه شاهد فرقانی نیز ضمن بیان گزارشی دقیق از نحوه فعالیت و همکاری این دانش آموزان بر حمایت ویژه آموزش و پرورش و همچنین بنیاد ملی نخبگان از چنین دانش آموزانی تاکید کرد.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.