حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تجلیل از شهرداران شهرهای همجوار در کمک‌رسانی در اطفاء حریق شرکت همتاسیکلت بناب
23 نوامبر 2023 - 21:10
شناسه : 15845
بازدید 80
2
شهردار بناب در یک اقدام سنجیده از شهرداران شهرهای ملکان، میاندوآب و عجب شیر بابت کمک رسانی در اطفاء حریق شرکت همتاسیکلت بناب تجلیل کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی
پ
پ

 

به گزارش بناب پرس، دکتر فرید پناهی در راستای قدردانی از زحمات شهرداران شهرهای همجوار و تجلیل از وحدت و همدلی مدیران مجموعه‌های صدرالاشاره و احساس وظیفه و حس انسان دوستانه به همراه جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر بناب با حضور در دفتر شهرداران شهرهای ملکان، میاندوآب و عجب‌شیر با آنها دیدار و با تقدیم لوح سپاس از آنان تقدیر بعمل آورد.

گفتنی است؛ در جریان کمک رسانی و امداد و نجات در حادثه آتش سوزی اخیر شرکت همتاسیکلت بناب در شهرک صنعتی اداره آتش نشانی شهرهای تبریز، آذرشهر، عجب‌شیر، مراغه، ملکان و میاندوآب و همچنین گروه‌های آتش نشانی شهرک صنعتی شهید سلیمی، مجتمع فولاد صنعت بناب، نیروگاه حرارتی بناب و پادگان امام رضا (ع) در یک حرکت همه جانبه و متحد در اطفاء حریق شرکت همتاسیکلت به یاری همکاران خود در شهرداری بناب شتافته و ایثارگرانه ساعت‌ها جانفشانی نمودند و از بروز یک حادثه ناگوار که ممکن بود قسمت عظیمی از شهرک صنعتی بناب را طعمه حریق سازد، پیشگیری کردند.

شایان ذکر است از همکاری صمیمانه شهرداران شهرهای تبریز، آذرشهر و مراغه و مدیران مجموعه‌های صدرالذکر و فرمانده پادگان امام رضا (ع) طی روزهای آینده بصورت حضوری قدردانی خواهد شد.

 

لینک کوتاه:      http://bonabpress.ir/?p=15845

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.