حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تاکید بر مصرف کالای ایرانی، اجتناب از ساخت و سازهای عیر ضروری و بکارگیری ثروت خود در چرخه اقتصاد کشور
19 جولای 2019 - 17:41
شناسه : 1576
بازدید 70
5

امام جمعه بناب: آنچه وظیفه آحاد مردم است این است که به کالای ایرانی بهاء دهند، اسراف نکنند، کمی قناعت کنند و در برخی ساخت و سازهای غیرضروری دست نگهداریم و هر کس هر چه در توان دارد در چرخه اقتصاد کشور بکار گیرد به گزارش بناب پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی باقری‌بنابی امام جمعه شهرستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب: آنچه وظیفه آحاد مردم است این است که به کالای ایرانی بهاء دهند، اسراف نکنند، کمی قناعت کنند و در برخی ساخت و سازهای غیرضروری دست نگهداریم و هر کس هر چه در توان دارد در چرخه اقتصاد کشور بکار گیرد

به گزارش بناب پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی باقری‌بنابی امام جمعه شهرستان بناب در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته، با تأکید بر ضرورت توجه مردم به وضعیت معیشتی مردم به ویژه طبقه آسیب‌پذیر جامعه اظهار داشت: امروز برای تمام مسئولان فرض است که در خدمت به مردم تلاش شبانه‌روزی انجام دهند و گره‌گشای مشکلات مردم باشند.

وی با انتقاد از تخریب خانه‌باغ‌های اطراف فرودگاه سهند تصریح کرد: من تعجب می‌کنم در محلی که نه فرود و نه پروازی در حال انجام است و نه مسافری وجود دارد، نسبت به تخریب خانه‌باغ‌های مردم حکم صادر می‌شود، چرا آرامش مردم را به هم می‌ریزید؟ این چه اقدامی است که مردم را اذیت می‌کنید؟

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس خواستار توقف اجرای این حکم برای تأمین رضایت مندی مردم شد و ابراز امیدواری کرد: امیدوارم مسئولین معقول فکر کنند و معقول حرکت کنند و عاقبت اندیش باشند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در ادامه با تشریح شکست‌های دشمنان نظام در ۴۰ سال گذشته علیه نظام خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال گذشته معجزه‌های زیادی شامل حال ملت ایران شده است و باید اذعان کرد که بقای جمهوری اسلامی اعجازآمیز است و بی‌شک و شبهه این نظام را طی ۴۰ سال گذشته خداوند هدایت کرده است.

وی سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط سپاه و سربازان ولایت را نمونه دیگری از الطاف الهی برای مردم ایران دانست و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری تا امروز هر جا مقاومت کردیم نصرت خداوندی شامل حال این ملت شده و هر کجا بنا به دلایلی سکوت کرده و مقاومت نکردیم، شکست خوردیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اذعان به اینکه امروز جنگ اقتصادی سختی توسط دشمنان به مردم این کشور تحمیل شده است؛ گفت: اگر کمی تحمل کنید و مقاومت پیشه نمایید از این آزمایش نیز با نصرت الهی پیروز بیرون خواهید آمد.

حجت الاسلام والسلمین باقری بنابی با اشاره به اینکه جلوگیری از اسراف باید سرلوحه آحاد مردم و مسوولان باشد، تأکید کرد: باید شهرت خرید را کاهش داده و از خریدهای غیرضروری اجتناب کنیم و از برخی ساخت و سازهای غیرضروری پرهیز کنیم.

وی همچنین افزود: برای اینکه ثروت ملی از کشور خارج نشود به تولید داخلی بها دهیم و هر کس هر چه در توان دارد ثروت خود را در چرخه اقتصاد و تولید داخلی به کار گیرد و با استفاده از تولیدات داخلی در جهت اشتغال جوانان کشور قدم برداریم.

امام جمعه بناب گفت: در اوضاع و احوال کنونی وظیفه مسئولان و مدیران دولتی خدمت‌رسانی به مردم بوده و آنها برای خدمت به مردم باید سر از پا نشناسند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.