حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب با حضور ۱۵ هزار نفر از قشرهای مختلف مردم شهرستان بناب برگزار شد
25 اکتبر 2019 - 21:43
شناسه : 2495
بازدید 106
7

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر داد: ایجاد پایگاه های استعدادیابی دوچرخه سواری در آذربایجان شرقی به گزارش بناب پرس به نقل از مهر، ایوب بهتاج در همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب ضمن تقدیر و تشکر از تمام دستگاه های اداری و واحدهای تولیدی شهرستان بخاطر همکاری در برگزاری این همایش گفت: استفاده از […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر داد:
ایجاد پایگاه های استعدادیابی دوچرخه سواری در آذربایجان شرقی

به گزارش بناب پرس به نقل از مهر، ایوب بهتاج در همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب ضمن تقدیر و تشکر از تمام دستگاه های اداری و واحدهای تولیدی شهرستان بخاطر همکاری در برگزاری این همایش گفت: استفاده از وسیله دوچرخه به عنوان یک فرهنگ تبدیل شده و مردم بناب در این خصوص پیشرو هستند.

وی افزود: بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب باید یک خروجی داشته باشد، از امروز استارت ایجاد پایگاه استعدادیابی دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی در رده های سنی ۱۲ الی ۱۵ سال زده می شود و با توجه به اینکه پتانسیل های این شهرستان در بحث دوچرخه سواری بالاست، امیدواریم بین اعضای تیم دوچرخه سواری استان چندین ورزشکار و دوچرخه سوار بنابی را شاهد بوده و از بناب شاهد عضو در این تیم باشیم.

بر پایه این گزارش، فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز در این همایش ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم بناب در این همایش عظیم اظهار کرد: دوچرخه نیز جزو وسائط نقلیه محسوب شده و شهروندان باید در استفاده از این وسیله نقلیه مقررات راهنمایی و رانندگی را لحاظ کنند.

سرهنگ سهراب شفقی افزود: متأسفانه در سال جاری بیش از ۵۰ درصد تصادفات فوتی درون شهری در بناب را دوچرخه سواران تشکیل می دهند که امیدواریم با تعیین مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری شاهد کاهش آمار تصادفات دوچرخه سواری و فوتی باشیم.

اعزازی:
استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب به زودی افتتاح می‌شود

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب گفت: به واسطه مساعدت دولت، شهرستان بناب از لحاظ امکانات و زیرساخت های ورزشی دارای وضعیت مطلوبی است و از لحاظ احداث سالن های ورزشی مقام اول استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: امیدواریم به زودی با بهره برداری از استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب شاهد برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب در این استادیوم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شأن و منزلت مردم بناب بالاتر از این است و هر قدر مسئولین به این شهرستان خدمت کنند، مردم ارزش و منزلت آن را دارا هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب:
ضرورت آماده سازی زیرساخت های دوچرخه سواری در شهرستان بناب

بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب با حضور ۱۵ هزار نفر از قشرهای مختلف مردم بناب برگزار شد.

در این همایش که از مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان آغاز و پس از طی مسافتی با تجمع در پارک فدک بناب ادامه یافت، شعار همیشگی مردم یعنی بناب، شهر دوچرخه در فضای این شهر طنین انداز شد.

در همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، بخشدار مرکزی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

سیدمجید یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان بناب در این همایش با ارائه گزارشی از روند برگزاری بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب گفت: عنوان شهر دوچرخه ایران متعلق به بناب بوده و این برند بنام بناب است.

وی از مسئولان شهرستان و استان آذربایجان شرقی خواست در اجرای پروژه های عمرانی شهر از جمله احداث میدان و مسیر خیابان کشی حتماً به بحث آماده سازی زیرساخت های دوچرخه سواری مردم توجه و اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین خواستار راه اندازی پلیس دوچرخه در این شهرستان شد.

در ادامه برگزاری بیست و یکمین همایش دوچرخه سواری بناب به ۱۸۰ نفر از شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه هدایایی از جمله ۶۵ دستگاه دوچرخه اهداء شد.

این گزارش حاکی است، پیش تر قرار بود در بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب شهر دوچرخه ایران سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور یابد که نه تنها وی بلکه عدم حضور رؤسای فدراسیون های دوچرخه سواری و ورزش های همگانی کشور نیز در این همایش قابل تأمل بود.

گفتنی است، شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب با داشتن بیش از ۴۰ هزار دستگاه دوچرخه و برگزاری همه ساله همایش بزرگ دوچرخه سواری که امسال بیست و یکمین دوره آن برگزار شد، به عنوان شهر دوچرخه ایران شهرت دارد.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.