حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بیانیه دفتر نمایندگی سپاه ناحیه بناب به مناسبت روز جهانی قدس؛
21 می 2020 - 23:40
شناسه : 4441
بازدید 77
7

بمناسبت دوم خرداد ماه، روز جهانی قدس، دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب بیانیه‌ای صادر کرد. لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا خارج کردن مسئله فلسطین از محدوده جغرافیایی سرزمینهای اشغالی و تبدیل آن به یک مسئله و دغدغه مهم منطقه ای، بین المللی و اسلامی، یکی از زمینه های […]

ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت دوم خرداد ماه، روز جهانی قدس، دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب بیانیه‌ای صادر کرد.

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا

خارج کردن مسئله فلسطین از محدوده جغرافیایی سرزمینهای اشغالی و تبدیل آن به یک مسئله و دغدغه مهم منطقه ای، بین المللی و اسلامی، یکی از زمینه های مهم تأثیرگذار در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از جانب معمار کبیر انقلاب اسلامی در جهان است.

اشغال فلسطین زخم کهنه ای است که پس از پایان جنگ جهانی دوم و بر اثر سیاستهای استعماری انگلیس و آمریکا در پیکره جهان اسلام ایجاد شد. این زخم دیرینه که همچنان ملتهای مسلمان و آزادی خواهان جهان را رنج میدهد، جز با نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف التیام نمی یابد.

روز جهانی قدس مقدمه ای برای شکل گیری یک جوشش و کوشش فراگیر اسلامی و انسانی برای رهایی از این شر مطلق است؛ اما امسال روز جهانی قدس با تلاشهای تلآویو برای پیگیری طرح معامله قرن و در کنار آن سناریوی خطرناک الحاق کرانه باختری به سرزمینهای اشغالی مقارن شده است.

رژیم صهیونیستی با استفاده از فرصت ناشی از همه گیری ویروس کرونا و همچنین با حمایت آمریکا و در سایه انفعال، سکوت و بعضاً حمایت برخی رژیم های مرتجع عربی، در حال پیگیری دو سناریوی مذکور است.

غافل از اینکه تالش برای تحقق این دو طرح، ماشه زنجیره ای از واکنش های فراتر از کنترل اسرائیل و آمریکا را خواهید کشید که آتش آن پیشابیش از همه دامن مسببان و مشوقان پروژه های ضد فلسطینی را خواهد گرفت. به این خاطر است که روز قدس امسال اهمیت مضاعفی داشته و باید به فرصتی برای نشان دادن مخالفت عملی و علنی امت اسلام و آزادی خواهان جهان با توطئه های خطرناک صهیونیستی تبدیل شود.

اگرچه به علت همه گیری ویروس کرونا، اجتماعات جهانی تقریباً در تمام کشورها تعطیل شده است، اما این به معنای تعطیلی روز قدس نیست.

چرا که با استفاده از فرصت فنآوری های نوین ارتباطی ازجمله فضای مجازی، شبکه های تلویزیونی و رادیویی و رسانه های مختلف اجتماعی، می توان روز قدس امسال را با توجه به حساسیت و اهمیتی که دارد، پرشورتر از سالهای قبل برگزار نمود.

امت حزب الله و انقلابیون شهرستان بناب همچون سایر دلسوزان بشریت برای رسوا نمودن و پرده برداری از چهره کریه و پلید صهیونیست (اسراییل غاصب) و عامل تمامی فتنه ها و توطئه ها علیه بشریت در فضای حقیقی، مجازی و با استماع فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، تلاش مضاعف خواهند نمود.

لازم است در آستانه روز قدس، از بزرگترین فرمانده خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی، سپهبد شهید سلیمانی نیز یاد کنیم؛ فرمانده شجاع و اسطوره ای و استراتژیست نامداری که حقیقتاً شهید راه فلسطین و قدس برازنده اوست؛ او که نقش بزرگ و مهمی در زنده نگهداشتن روز قدس و آرمان فلسطین و همچنین تقویت مقاومت فلسطین داشته است.

به امید نابودی اسرائیل غاصب

مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل

ممی زاده/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.