حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بیانیه امام جمعه و حوزه علمیه شهرستان بناب در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)
28 اکتبر 2020 - 10:16
شناسه : 5784
بازدید 78
7

در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه، امام جمعه و حوزه‌ علمیه شهرستان بناب این اقدام را محکوم کرد. متن بیانیه به این شرح است: بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ خَتَمَ اللَّهُ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ وَعَلَىٰ سَمْعِهِمْ ۖ وَعَلَىٰ أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ (بقره – ۷) گسترش اسلام در […]

ارسال توسط :
پ
پ

در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه، امام جمعه و حوزه‌ علمیه شهرستان بناب این اقدام را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

خَتَمَ اللَّهُ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ وَعَلَىٰ سَمْعِهِمْ ۖ وَعَلَىٰ أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ (بقره – ۷)

گسترش اسلام در جهان و منطق محکم آن، استکبار و صهیونیست را که توان مقابله با آموزه های اصیل و اخلاقی و انسانی آن را ندارند بر آن وا داشته است تا دستاویز کاریکاتورها و اهانت ها شوند تا به وسیله امپراطوری رسانه ای چهره ای چرکین از اسلام را به مردمان خود ارائه دهند . شاید از این طریق مانع گسترش آموزه های اسلام شوند. اما زهی خیال باطل.

اسلام واقعی بیش از پیش مرزها را درنوردیده و در قلوب مسلمین و آزادی خواهان جهان جای باز کرده است و بیشتر نیز خواهد شد.

توهین به پیامبر گرامی اسلام که سابقا در اصحاب رسانه وابسته به صهیونیزم در چرخه بود، این بار رخ از چهره واقعی حامیان این جراید برداشت و در قالب اصحاب قدرت دست نشانده استکبار نمایان شد تا پروژه اسلام ستیزی خود را کامل کنند

رئیس جمهور بی خرد فرانسه که مدعی آزادی بیان در قلمرو حکومت خویش می باشد به خود و جراید با شعار آزادی بیان اجازه می دهد تا به پیشوای قریب به ۲ میلیارد مسلمان اهانت کنند، اما به شهروندان خود که قصد تحقیق علمی در مورد واقعه هولوکاست را داشته باشند محبوس و محکوم می کند. امروزه مدعیان آزادی و مدنیت خود در کوچکترین مفاهیم آن دچار تزلزل بوده اند و این شعار ها را فقط دستاویزی برای اسلام ستیزی و امثال آن قرار داده اند.

اینجانبان امام جمعه، مدیریت حوزه علمیه بناب، اساتید، طلاب و فضلای این حوزه ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع رئیس جمهور فرانسه از جوامع و دولت های اسلامی، رهبران دینی و تمام آزادی خواهان خواستاریم در قبال چنین بی احترامی ها و اهانت ها به مقدسات ادیان سکوت نکنند چرا که شروع این اهانت ها در آینده ای نزدیک دامن گیر سایر ادیان نیز خواهد شد.

والسلام علی من اتبع الهدی

مصطفی باقری بنابی – امام جمعه بناب
عبدالمجید باقری بنابی – مدیر حوزه های علمیه ولی عصر (عج) بناب
اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه بناب
۷ آبان ۱۳۹۹

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.