حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بهره برداری از ۳۰ طرح عمرانی در ایام الله دهه فجر در شهرستان بناب
02 فوریه 2020 - 17:01
شناسه : 3442
بازدید 77
7

فرماندار بناب: تعداد ۳۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید ۶ نفر در شهرستان بناب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت خواهند کرد حدود ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی در شهرستان بناب برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم وجود […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب:
تعداد ۳۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید
۶ نفر در شهرستان بناب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت خواهند کرد
حدود ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی در شهرستان بناب برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم وجود دارد

به گزارش بناب پرس فرماندار شهرستان بناب در گفتگوی خبری در جمع اصحاب رسانه با عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ضمن تشریح برنامه دهه فجر در شهرستان اظهار داشت: علاوه بر برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و یادواره شهدا تعداد ۳۰ پروژه عمرانی نیز با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش های کشاورزی، شهرداری، ومخابرات بهره برداری خواهد شد.

امین رفیعی با بیان اینکه طبق قانون آخرین مرحله اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها در شهرستان بناب دیروز به پایان رسید، گفت: بدین ترتیب ۶ نفر کاندیدای تأیید صلاحیت شده برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با هم رقابت خواهند کرد؛ البته احتمال افزایش افراد تأیید صلاحیت شده در چرخه رقابت ها تا آخرین لحظه برگزاری انتخابات وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بناب با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی از ۲۳ بهمن آغاز و تا اول اسفند ۲۴ ساعت مانده به زمان رای گیری ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: هر گونه تبلیغات کاندیداها قبل از وقت مقرر غیرقانونی و تخلف بوده و در صورت مشاهده، تخلف کنندگان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: قرارگاه اطلاعاتی انتخاباتی برای اولین بار در شهرستان بناب متشکل از یک تیم کارشناسی از ادارات در محل فرمانداری بمنظور هم افزایی و تبادل نظر جهت کارهای کارشناسی برای تعرفه ها، صندوق های آرا و فضای مجازی تشکیل شده است.

رفیعی همچنین افزود: برای روز برگزاری انتخابات ۴ قرارگاه بمنظور برقراری امنیت و سلامت انتخابات در ۴ مرکز پیش بینی و تقسیم بندی شده است که بمنظور پیشگیری و پیگیری تخلفات انتخاباتی در سطح شهرستان مستقر و انجام وظیفه خواهند کرد.

فرماندار شهرستان بناب با ابراز اطمینان از حضور حداکثری واجدین شرایط رای دهندگان در پای صندوق های رای خطرنشان کرد: امنیت و سلامت انتخابات در شهرستان دغدغه اصلی مسئولین برگزاری انتخابات این شهرستان خواهد بود.

وی در خاتمه واجدین شرایط رای دهندگان را حدود یکصد هزار اعلام کرد و افزود: انشاءالله در روز دوم اسفندماه شاهد یک انتخابات پرشور و بانشاط در شهرستان و کشور خواهیم بود

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.