حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بنابی‌ها ۴۶۹ میلیارد تومان مالیات دادند
20 می 2024 - 12:33
شناسه : 17979
بازدید 203
1
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی از پرداخت ۴۶۹ میلیارد تومان مالیات توسط بنابی‌ها خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، عیسی اروج زاده، پنجشنبه در جمع مدیران شهرستان بناب اظهار کرد: در ۲ سال گذشته ۴۶۹ میلیارد تومان مالیات از شهرستان بناب اخذ شده که ۳۰ درصد آن ارزش افزوده بوده و از محل آن ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری و دهیاری های شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: در ادامه مباحث مربوط به اخذ مالیات از بناب و استرداد مالیات ارزش افزوده به شهرستان، مقرر شد مجتمع فولاد ظفر در قبال استرداد ارزش افزوده اش تا پایان تیر ماه امسال، یک مجتمع فرهنگی در شهر احداث کند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی تصریح کرد: مصارف بانکی شهرستان بناب ۱۱۰ درصد استغلامی، دبیر شورای هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه منابع بانکی بناب ۴۰ هزار میلیارد تومان و مصارف آن ۴۵ هزار میلیارد تومان، معادل ۱۱۰ درصد است، گفت که ۳۹ همت از مصارف بانکی شهرستان مربوط به صنایع فولاد است.

در ادامه این جلسه فتحی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز اعلام کرد که ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تنها از محل تبصره ۱۸ برای کارگاه های انگور شهرستان در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اختصاص یافته که از این رقم تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هفت درصد تخم مرغ استان در شهرستان بناب تولید می شود، یادآوری کرد که تا به امروز ۱۰۵ کیلومتر کانال سه و چهار از محل ستاد احیای دریاچه ارومیه در بناب اجرا شده است.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17979

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.