حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بناب، شهرستانی رو به توسعه و پیشرفت است/ امسال ۸۰۰ میلیارد تومان طرح در بناب کار می شود
17 می 2024 - 22:06
شناسه : 17971
بازدید 164
2
استاندار آذربایجان شرقی: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بناب، شهرستانی رو به توسعه و پیشرفت و آرامش و در همه شاخص ها رو به رشد است، گفت: امیدوارم در سال جاری بتوانیم به تامین منابع مالی و تکمیل همه طرح های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان کمک کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، مالک رحمتی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار داشت: امسال برای هشت طرح مدرسه سازی شهرستان با ۶۰ کلاس درس بودجه خوبی می گذاریم که تا پایان سال به پایان برسد.

وی افزود: امیدوارم در مدت باقیمانده، طرح های در دست اجرای شهرستان بناب به بهره برداری برسند و در این راستا هفته آینده ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه، ورزش و بهداشت شهرستان واریز می شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امسال حدود ۸۰۰ میلیارد تومان طرح در شهرستان کار می شود، تصریح کرد: همه‌ جای استان برای ما مهم است و گلایه تولیدکنندگان شهرستان بناب از بابت تسهیلات تبصره ۱۸ از سوی دبیر شورای هماهنگی بانک، پیگیری و برطرف می شود.

‌رحمتی خاطرنشان کرد: ۶۲۰ میلیارد تومان مصوبات سفر رییس جمهوری برای بناب می باشد، مدیرکل امور مالیاتی استان نسبت به مشکلات مربوط به ارزش افزوده تولیدکنندگان شهرستان بناب اقدام‌ کند.

وی همچنین گفت: از محل مالیات ارزش افزوده ۱۳۵ میلیارد تومان به شهرداری بناب و دهیاری های این شهرستان پرداخت شده است.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17971

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.