حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بسیج یک فرهنگ است/ دشمنان نظام از بسیج عصبانی هستند
19 نوامبر 2018 - 8:28
شناسه : 83
بازدید 92
6
فرماندار بناب گفت: فرهنگی که ملت غیور ایران در آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و با ابتکار بنیان گذار جمهوری اسلامی بنا نهاده شد، فرهنگ و تفکر بسیج بود.
ارسال توسط : منبع : فارس
پ
پ

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی امشب در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج شهرستان بناب با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ است؛ اظهار داشت: بسیج یادگار حضرت امام راحل (ره) است و بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی درک می‌کنیم که تیزبینی و هوشیاری ایشان بود که در طول انقلاب نظام را در مقابل انواع حوادث و توطئه‌ها بیمه کرده است و امروز ثمرات آن را در کشور می‌بینیم.

وی تصریح کرد: مردم و ملت شریف ایران بویژه مردم ولایت مدار شهرستان بناب روحیه بسیجی خود را در برهه‌های حساس همواره به منصه ظهور رسانده‌اند و با همین روحیه با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال که با سیاست‌های مستکبرانه آمریکا حساسیت ویژه‌ای پیدا کرده بود، مانند گذشته و محکم‌تر از گذشته جواب دندان‌شکنی به برنامه‌های دشمنان نظام دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تأکید کرد: بسیج به هیچ حزب و گروه خاصی گرایش نداشته و در راستای تأمین اهداف نظام قدم بر می‌دارد.

رفیعی در ادامه از مسئولان ادارات و نهادها خواست ضمن هماهنگی با مسئولان ستاد برگزاری برنامه‌های هفته بسیج، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر اساس مشارکت همه اقشار جامعه بویژه نسل جوان برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب: دشمنان نظام از بسیج عصبانی هستند

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج طی سخنانی با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: دشمنان نظام از بسیج عصبانی هستند و این بسیج بود که تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

عمران دوستی گفت: فرهنگ بسیج و بسیجی بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف دنیا نیز گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه به واسطه حضور بسیج خیلی از موارد امنیتی در کشور برطرف شده است، از مسئولان ادارات خواست تا حد امکان در چند روز هفته با لباس بسیجی بر سر کار خود حاضر شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب همچنین با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی و فضاسازی شهر در طول ایام هفته بسیج خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی که سال گذشته از ادارات شهرستان به عمل آمد، در طول هفته بسیج برخی از ادارات نه تنها در داخل اداره بلکه در سردرب اداره خود نیز یک برگ A4 در خصوص گرامیداشت هفته بسیج نصب ننموده بودند.

دوستی در ادامه اذعان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره های شهدا در سطح روستاها و منطقه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و در نهایت تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با پنجم آذر در سطح شهرستان بناب از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بناب خواهد بود.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=83

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.